اهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی | دانلود اهنگ علی یاسینی تو دیوونه بودی + متن

علی یاسینی – تو دیوونه بودی

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini To Divoone Boodi Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – تو دیوونه بودی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – تو دیوونه بودی

تو دیوونه بودی نمیخوام چیزی ازت بمونه میمونه زوری خاطره هات اونم نمیخوام بمونه چند بار بگم برو با هرکی میمونه پیشت بردار ببر اون عکس دوتاییه چند سال پیشو چیزی نگو نمیخوام منو قانع کنی میری برو اینجا دیگه جای تو نیست اینجا دیگه جای تو نیست چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم چرا ناراحتی خودت دلمو زدی برم بدون من سر کن دیگه از این به بعد حرفای تو نمیشه که یادم بره بگو چی شد چجوری اومد واقعا دلت چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

همیشه فراموش کردن یک عشق جنجالی بسیار سخت است. آهنگ احساسی تو دیوونه بودی از علی یاسینی یکی از آهنگ های غمگین او است که در وصف یک عشق جنجالی با همه دیوونه بازی هایش سروده است. آهنگسازی این ترانه را نیز خود او انجام داده و تنظیمش از امیر پدارم است. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ آرام را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.
در ادامه متن کامل آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: