اهنگ علی یاسینی راه بیا | دانلود اهنگ علی یاسینی راه بیا + متن اهنگ

علی یاسینی – راه بیا

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام راه بیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ راه بیا علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Rah Bia Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – راه بیا

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – راه بیا

شدم مث خودت دیگه همه چی تموم شد دیگه نمیخوریم به همدیگه مهم نیست دلم چی میگه میخواستی برم کی بیاد حیف همه ی خوبیام هی میگفتی کوتاه بیا هی میگفتی کوتاه بیا از این دل ما چی میخوای ببین میری و نمیای یکمی با ما راه بیا یکمی با ما راه بیا از این دل ما چی میخوای ببین میری و نمیای یکمی با ما راه بیا یکمی با ما راه بیا خودتم نمیدونی ولی با دل ما بد کردی عکسامو مچاله نکن شاید یه روزی برگردی روی حرفات پا گذاشتی حواست نبود و منو جا گذاشتی اصلا اومدی چرا وقتی که فکر موندن نداشتی از این دل ما چی میخوای ببین میری و نمیای یکمی با ما راه بیا یکمی با ما راه بیا از این دل ما چی میخوای ببین میری و نمیای یکمی با ما راه بیا یکمی با ما راه بیا
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

با یک آهنگ زیبای احساسی دیگر از علی یاسینی حال و هوای تازه ای به پلی لیست موبایل خودتون بدید و کمی حال و هوای دلتون رو تغییر بدید. آهنگ شاد و ریتمیک راه بیا علی یاسینی با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیم سعید شمس هم اکنون با 2 کیفیت بسیار عالی در رسانه موزیکی شو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

در ادامه متن کامل این ترانه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: