علی یاسینی نرسیدی | دانلود اهنگ علی یاسینی نرسیدی + متن اهنگ

علی یاسینی – نرسیدی

دانلود آهنگ قدیمی علی یاسینی به نام نرسیدی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نرسیدی علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Naresidi Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – نرسیدی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 70

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – نرسیدی

سخت میگذشتن شبام اشک میریختم نبودی دنبال تو میگشتم هرجارو که میدیدم نبودی سردرگم بین این آدما هیچوقت پشتم نبودی تنهایی گوشه ی خونه خاطره هات منو میکشتنو نبودی اشک میریزی داره سخت میگذره شباتو من نیستم دلت تنگ میشه انگار مهم شدم برات ولی نیستم عجیبه حالت با خاطره هام سرگرمیو من نیستم پشیمونی دلت میخاد برگردیو من نیستم میدونم سخت نیست واست جدا شد از تو من راهم نگی بهش ازون حرفا که میزدیم فقط با هم خودتم اینو میخواستی بمون محکم رو حرفات نبینم بغض کردیو نبینم یخ زدن دستات چه ساده سخت شد همه چی چه زود دیر شد نرسیدی حواست پرت دنیات بودو دنیامو چه ساده سخت شد همه چی چه زود دیر شد نرسیدی حواست پرت دنیات بودو دنیامو ندیدی نرسیدی
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

اهنگ نرسیدی علی یاسینی یکی از موزیک های زیبا و بسیار شنیدنی از این خواننده محبوب بوده که ریتمی آرام و دلنشین با مفهومی عاشقانه و احساسی دارد. اهنگ نرسیدی علی یاسینی را می توانید هم اکنون از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدوارم با شنیدن اهنگ علی یاسینی نرسیدی لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
─═हई╬ʎosəɟ.H╬ईह═─ گفته:

چه ساده سخت شد همه چی:/ چه زود دیر شد نرسیدی:/

hadti گفته:

عالی مثل همیشه صداش آرامش میده

Ay گفته:

مثل همیشه عالی و احساسی کلن این بشر فوقالعاده س. واقعا افتخار میکنم که همچین خواننده ای تویه کشورمون داریم

N گفته:

🥺🤍واقعا زیبا بود😍

ساری گفته:

خیلی موده اشکمو در اورد

M گفته:

مثل همیشه عالی و درجه یک