وای وای علی یاسینی | دانلود اهنگ وای وای علی یاسینی + متن اهنگ

علی یاسینی – وای وای

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری و علی یاسینی به نام وای وای با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وای وای شهاب مظفری و علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari & Ali Yasini Vay Vay Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – وای وای

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 31

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ علی یاسینی – وای وای

تو میدونی دلم گیره منو عطر تو میگیره بهم نگو که بیخیال شو فکر کنم یکم دیره بگو چته نمیدونم منم مثل تو دیوونم بس کن این ادا اطفارو چی میخوای از جونم وای وای دلمون رفت دلو برد و ولمون کرد وای وای دلمون رفت کاش راضی بشه زودتر وای وای دلمون رفت دلو برد و ولمون کرد وای وای دلمون رفت کاش راضی بشه زودتر با ما چیکار کردی تو چرا انقد سردی خب تو چشام نگاه کن دیوونم کردی تو هر جا بری هستم پات از این کارات دست بردار اگه تو قبول کنی که شروع کنیم از فردا وای وای دلمون رفت دلو برد و ولمون کرد وای وای دلمون رفت کاش راضی بشه زودتر وای وای دلمون رفت دلو برد و ولمون کرد وای وای دلمون رفت کاش راضی بشه زودتر
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

همکاری علی یاسینی و خواننده پر طرفدر این روزها شهاب مظفری در آهنگ وای وای ترند این روزهای دنیای موسیقی داخلی شده است. ترانه و موزیک این آهنگ از علی یاسینی و تنظیم زیبای آن از سعید شمس است. یک آهنگ دو آتیشه احساسی و شاد می تواند آتیشی در دل شما به پا کند تا جرآت بیان احساستان به فرد مورد نظر را پیدا کنید. این آهنگ ریتمیک و عاشقانه هم اکنون با 2 کیفیت عالی در رسانه موزیکی شو در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

در ادامه نیز متن کامل ترانه آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: