علی یاسینی خواننده محبوب عکس های ورزش کردن خود را به انتشار رساند

علی یاسینی و انتشار عکس های ورزشی

علی یاسینی خواننده خوب این روزهای دنیای موسیقی عکس ورزش کردن خود را به انتشار رساند.

علی یاسینی و انتشار عکس های ورزشی

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

علی یاسینی و انتشار عکس های ورزشی

علی یاسینی را می توان از دسته خواننده های بسیار خوب و دوستداشتنی موسیقی کشور دانست که با سنی پایین و جوان توانسته است شهرت خوبی را در میان سایر خواننده های خوب کشور بدست بیاورد. این هنرمند درواقع موزیک های خود را با سبکی خاص و دوستداشتنی روانه بازار موسیقی می کند و همین مورد سبب شده است تا محبوبیت وی بسیار بالا باشد و اکثر اهنگ های وی در پلی لیست ها به گوش برسد.

علی یاسینی نیز به نوعی سبکی مشابه با اشوان و یاسین ترکی دارد. این هنرمند به تازگی با انتشار پستی در حین ورزش کردن خود نه تنها فعالیت های ورزشی خود را رسانه ای کرده است بلکه سعی دارد تا با این تصویر به نوعی ماهیت ورزش را برای همه هواداران خود مهم جلوه کند. شما می توانید در اینستاگرام علی یاسینی این تصویر را مشاهده کرده تا نهایت لذت را ببرید. این هنرمند در این خصوص بیان داشته است:

برش دار ببينم چيه پشت اين نقاب؟

 

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی

 

اهنگ های علی یاسینی به نوعی به دلیل جوان پسند بودن محبوبیت بسیار بالایی دارند به این دلیل که اکثر شنونده های موسیقی در این دوره سنین جوان می باشند. رسانه موزیکیشو برای شما کاربران و علاقه مندان به اهنگ های این هنرمند فول آلبوم علی یاسینی را تدارک دیده است تا شما کاربران بتوانید در سریعترین و با بهترین کیفیت اهنگ هایی همچون «تلخ» «جنگ» «نرسیدی» و .. را دانلود کنید. همچنین می توانید در این فول آلبوم اهنگ علی یاسینی جدید را نیز که با نام چراغونی به تازگی به انتشار رسیده است را دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: