دانلود اهنگ علی یاسینی و عمیان من یا تو + متن کامل

علی یاسینی و عمیان – من یا تو

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی و عمیان به نام من یا تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من یا تو علی یاسینی و عمیان از رسانه موزیکیشو

علی یاسینی و عمیان – من یا تو

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 153

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی و عمیان – من یا تو

از همون اولش خیلی بینمون فرق بود من عاشقِ بارون بودم اون عاشق برف بود من خیلی آروم بودم اون خیلی پرحرف بود ولی نگذریم ازت خیلی خوش قلب بود از الان به جز دوری تو هیچی به من نزدیک نیست درد داره نرو جفتمون از دست میریم نمیفهمم داریم تقاص چیو پس میدیم برو… ولی ببین کی برمیگرده، من یا تو ببین تهش کی گریه کرده من یا تو؟ تا صبح همه شهرو 0میگرده من یا تو حرفاتو الان بزن که دیگه دیره فردا اگه میخوایی بری برو دست بردار نری دوباره باز بیای پس فردا میترسم دلم یاد بگیره بی تو، پرواز به این شرایط بی تو عادت بکنم باز میترسم اینقدر ازم دیگه خبر نگیری تا یه جایی که جفتمون از این دوری بمیریم فراموشت نکردم فقط بیخیال شدم یادت باشه خودت رفتی من که زورت نکردم برو… ولی ببین کی برمیگرده، من یا تو ببین تهش کی گریه کرده؛ من یا تو تا صبح همه شهرو میگرده من یا تو حرفاتو الان بزن که دیگه دیره فردا اگه میخوایی بری برو دست بردار نری دوباره باز بیای پس فردا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

علی یاسینی یکی از خواننده های جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ امروز است. او که متولد سال 1370است، به دلیل تن صدای بمی که دارد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این آهنگ تهران که بعد از انتشارش سر و صدای زیادی به چا کرد باعث شد تا بعضی از طرفداران او فکر کنند بین علی یاسینی و یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام به نام ملیکا تهامی ارتباط احساسی وجود دارد. البته این احتمال وجود دارد که این آهنگ برای داستان عشقی ملیکا تهامی خونده شده باشد و یا اینکه ملیکا و عشق ناشناسش با این آهنگ بوده که خاطره سازی کردن و گرنه چطور ممکن است که تمام نشانه های زندگی عشقی او در این ترانه آمده باشد.

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

اهنگ از همون اولش خیلی بینمون فرق بود عمیان و علی یاسینی یکی از موزیک های زیبا و بسیار شنیدنی از این خواننده محبوب بوده که ریتمی آرام و دلنشین با مفهومی عاشقانه و احساسی دارد. اهنگ من یا تو علی یاسینی را می توانید هم اکنون از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید. امیدوارم با شنیدن اهنگ عمیان و علی یاسینی من یا تو لذت برده باشید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علی یاسینی و عمیان را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده من یا تو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، من یا تو علی یاسینی و عمیان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علی یاسینی و عمیان نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ من یا تو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. من یا تو علی یاسینی و عمیان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علی یاسینی و عمیان با انتشار ترانه جذاب من یا تو از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علی یاسینی و عمیان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک من یا تو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ من یا تو علی یاسینی و عمیان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ من یا تو علی یاسینی و عمیان را نشنیده باشد. علی یاسینی و عمیان دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علی یاسینی و عمیان برای ترانه فوق العاده من یا تو و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا من یا تو علی یاسینی و عمیان همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک من یا تو در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علی یاسینی و عمیان در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت من یا تو پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ علی یاسینی و عمیان من یا تو خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود علی یاسینی و عمیان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ من یا تو تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علی یاسینی و عمیان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ من یا تو فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن من یا تو علی یاسینی و عمیان لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هستی گفته:

نمیفهمم داریم تقاص چیو پس میدیم🙂 غرور من یا تو!

Negin گفته:

صداش خیلی شبیه علی یاسینیه منم اشتباه گرفتم اولش

𝙴𝚕𝚎𝚗𝚊 گفته:

حاجی این علی یاسینی نیس صداش شبیه اونه اسم خوانندش عمیانه 😺

د گفته:

علی یاسینی توش نیست صدای شیبه علی یاسینی چرا نوشتی علی یاسینی و عمیان

Amir گفته:

خوب عالی ناناس زیبا دل انگیز خیلی قشنگ ❤💛💜💚💙💕💕💔💖💖💞💞😙👄💓💝💙😍😘💞😙💓💝💙💜❤😙👄💜💋💋💋❤💞😙💜💙😜😜💕💛💖😍😍😘💞😙💓💝♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امیر حسین طیبی نسب گفته:

این علی یاسینی نیست عمیان خونده

پری گفته:

واقعا اهنگ خیلی قشنگی خونده و صداش هم عالیه ولی چهرش نسبت به صداش خیلی جوونه ❤❤

نفس گفته:

عالی بوووود👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

i گفته:

خیلی خوب نبود😕 عالی در عالی بود🥴🥴

نیلو گفته:

والا این که نمیاد واسع ما

M گفته:

آهنگ من یا تو رو فقط عمیان خونده

اسی گفته:

🖤👌عالی👌🖤

Fatiii گفته:

لعنتی هفتادی....صدات عالیه

elaheh گفته:

واقعا عالیه

شقایق گفته:

عالی