مهربان بوبو فرامرز دعایی | دانلود اهنگ فرامرز دعایی مهربان بوبو + متن اهنگ

فرامرز دعایی – مهربان بوبو

دانلود اهنگ جدید فرامرز دعایی به نام مهربان بوبو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مهربان بوبو فرامرز دعایی از رسانه موزیکیشو

فرامرز دعایی – مهربان بوبو

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرامرز دعایی – مهربان بوبو

ایپچه می را کُر تو مهربان بوبو وستا کون جیفای می همزبان بوبو مگر می دیل خودا ناره سینه میانی جا ناره ای پارچه آتشه می دیل جی شعله سرکشه می دیل تی امرا از کو غم بگم ایتا دوتا نیه می غم جی سر تا پا غمم هَچین می خنده خنده یه نیدین خودا خودا گمه لاکوی کی تو نیبی جه من جودا نکونه یار ایوار بیبی بیگانه امرا آشنا تی امرا از کو غم بگم ایتا دوتا نیه می غم جی سر تا پا غمم هَچین می خنده خنده یه نیدین خوداوندا چره توره می اَ دیل چره از عاقلی دوره می اَ دیل خودا خودا گمه لاکوی کی تو نیبی جه من جودا نکونه یار ایوار بیبی بیگانه امرا آشنا تی امرا از کو غم بگم ایتا دوتا نیه می غم جی سر تا پا غمم هَچین می خنده خنده یه نیدین ترجمه فارسی مهربان باش اندکی دختر با من تو مهربان باش به جفایت پایان بده هم زبان من باش مگر دلم خدا ندارد در میان سینه جا ندارد یک پارچه آتش است دلم از شعله سر می کشد دلم با تو از کدام غم بگویم یکی دوتا نیست غم من از سر تا پا غمم خنده هایم را نبین خدا خدا می گویم دختر که تو از من جدا نشوی نکند یک بار تو با بیگانه ای آشنا شوی با تو از کدام غم بگویم یکی دوتا نیست غم من از سر تا پا غمم خنده هایم را نبین خداوندا چرا دلم دیوانه است چرا از عاقلی دور است خدا خدا می گویم دختر که تو از من جدا نشوی نکند یک بار تو با بیگانه ای آشنا شوی با تو از کدام غم بگویم یکی دوتا نیست غم من از سر تا پا غمم خنده هایم را نبین
توضیحات

فرامرز دعایی شاعر، خواننده و ترانه سرای رشتی است که متولد سال 1331 در منطقه ای از توابع استان گیلان می باشد. وی مسل به زبان گیلکی بوده و در این زمینه نیز موفقیت های چشم گیری داشته است. فعالیت های این خواننده هنرمند و استاد موسیقی محلی و گیلکی تا قبل از انقلاب بسیار زیاد بوده و اهنگ های زیبا و دوستداشتنی را برای شنونده های موزیک پخش کرده است.

اما این خواننده بعد از انقلاب تقریبا فعالیت های خود را کم کرده بود و توانست کمتر به این عرصه رسیدگی کند. فرامرز دعایی معمولا اهنگ های خود را به زبان شیرین و دوستداشتنی گیلکی می خواند و همین مورد سبب محبوبیت بالای وی در میان رشتی ها و ساکنان بومی اتان گیلان شده بود.

اهنگ های وی همیشه می توانند روح انسان را آرام کرده و در کل موسیقی محلی حتی اگر به خوبی مفهوم را نیز متوجه نشویم بسیار گوش نواز خواهد بود.

مهربان بوبو به زبان رشتی و گیلکی بوده که به معنای مهربان باش است. این موزیک رشتی و گیلکی بسیار شنیدنی و دوستداشتنی بوده که فرامرز دعایی سعی دارد با صدای دلنشین و لهجه بسیار دوستداشتنی اش شنونده را مجذوب خود کند.

هم اکنون می توانید این اهنگ مهربان بوبو از فرامرز دعایی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ محلی و گیلکی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: