دانلود آهنگ فرزاد فرخ دلبر خوش مهارت | کیفیت اصلی MP3 + متن

فرزاد فرخ – دلبر خوش مهارت

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دلبر خوش مهارت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ از رسانه موزیکیشو

Farzad Farokh Delbare Khosh Maharat Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرخ – دلبر خوش مهارت

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 800

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرخ – دلبر خوش مهارت

مثل من ماهم شده مجنون تو لیلی طرح خندت دلبرایی میکند خیلی معماری چشمانت ظریف و قاجاری در سرای قلبم شاهانه جا داری دلبر خوش مهارت دلم را به غارت بردی ای عشق ببین چه به راهه این عمارت دلم مبتلایت شد و با نیم نگاهت قلب ما را چه شیرین کشیدی به اسارت دلبر خوش مهارت دلم را به غارت بردی ای عشق ببین چه به راهه این عمارت دلم مبتلایت شد و با نیم نگاهت قلب ما را چه شیرین کشیدی به اسارت با نقاشی چشمان تو رنگی شده جهانم شاعر شدم دیدم تو را ای بهترین ترانم خانه ات آباد که روشن کردی ملک ما را نظر بکن بر حال ما با عشق کن مدارا دلبر خوش مهارت دلم را به غارت بردی ای عشق ببین چه به راهه این عمارت دلم مبتلایت شد و با نیم نگاهت قلب ما را چه شیرین کشیدی به اسارت دلبر خوش مهارت دلم را به غارت بردی ای عشق ببین چه به راهه این عمارت دلم مبتلایت شد و با نیم نگاهت قلب ما را چه شیرین کشیدی به اسارت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز فرزاد فرخ با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. فرزاد فرخ در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده دلبر خوش مهارت را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای فرزاد فرخ و دلبر خوش مهارت او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. فرزاد فرخ سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دلبر خوش مهارت به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. فرزاد فرخ امیدوار است با عاشقانه دلبر خوش مهارت بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ را نشنیده باشد. فرزاد فرخ دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی فرزاد فرخ برای آهنگ فوق العاده دلبر خوش مهارت و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه دلبر خوش مهارت در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام فرزاد فرخ در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دلبر خوش مهارت پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه فرزاد فرخ دلبر خوش مهارت خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود فرزاد فرخ نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه دلبر خوش مهارت تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. فرزاد فرخ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ دلبر خوش مهارت فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ لذت ببرید.

فرزاد فرخ خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ دلبر خوش مهارت به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای فرزاد فرخ دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک دلبر خوش مهارت خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دلبر خوش مهارت بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده دلبر خوش مهارت دعوت کرده است. فرزاد فرخ به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلبر خوش مهارت فرزاد فرخرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. فرزاد فرخ که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه دلبر خوش مهارت این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و فرزاد فرخ از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که فرزاد فرخ با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلبر خوش مهارت اثری فوق العاده از فرزاد فرخ است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. فرزاد فرخ سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلبر خوش مهارت بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست فرزاد فرخ که مربوط به انتشار دلبر خوش مهارت میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی فرزاد فرخ با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه دلبر خوش مهارت همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. فرزاد فرخ با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دلبر خوش مهارت تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای فرزاد فرخ در موزیک دلبر خوش مهارت لذت ببرید.

فرزاد فرخ دلبر خوش مهارت را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران فرزاد فرخ را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از فرزاد فرخ که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران فرزاد فرخ قطعه دلبر خوش مهارت را جزو بهترین کارهای او می دانند. دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که فرزاد فرخ با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلبر خوش مهارت اثری فوق العاده از فرزاد فرخ است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. فرزاد فرخ سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلبر خوش مهارت بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست فرزاد فرخ که مربوط به انتشار دلبر خوش مهارت میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی فرزاد فرخ با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه دلبر خوش مهارت همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. فرزاد فرخ با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه دلبر خوش مهارت تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای فرزاد فرخ در قطعه دلبر خوش مهارت لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ را نشنیده باشد. فرزاد فرخ دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی فرزاد فرخ برای قطعه فوق العاده دلبر خوش مهارت و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ دلبر خوش مهارت در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام فرزاد فرخ در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دلبر خوش مهارت پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ فرزاد فرخ دلبر خوش مهارت خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود فرزاد فرخ نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ دلبر خوش مهارت تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. فرزاد فرخ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه دلبر خوش مهارت فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دلبر خوش مهارت فرزاد فرخ لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Maria گفته:

عالی و بی نظیر. و بی نظیرتر از ایشون دختران عاشق پیشه و دلداده ی سرزمین آریایی مان که با ابراز عشق آتشین خودشون و ماشالله لحن خودمونی که دارن انگار اقای فرزاد فرخ نامزدشونه رفته تا سر کوچه دوتا نون بگیره اینا دلتنگش شدن 😑😐😐شفا ک نمیدی لااقل وسایلی که براشون ضرر داره رو ازشون بگیر خداجوون😂😂😂😂

ایران گفته:

تو آهنگ میگه دلبر خوش مهارت دلم را به غارت بردی ای عشق شدی چلچراغ این عمارت ولی شما اینجا نوشتید ببین چه به راهه این عمارت😐🤔

m.t گفته:

بابا دمت گرم

هانا گفته:

فرزاد من خوشگلم عزیزم عجقم نانازی گوگولی خیلیی خوب بود مث همیشه بی نظیر به بودنت افتخارمیکنم و دوست دارم بازم ببینمت... کی دوباره میتونم بهت بگم خیلی عاشقتم😕... تو کنسرت بعدی قول میدم بیام و بازم ببینمت ..راستی هدیه تولد چی بگیرم براتون جناب فرزاد ؟😁

پریا گفته:

عالیییییییییییبیییییی خیلی خوبی 💞💞😍🤩

پریا گفته:

عاشقتم خیلی خوبی 💞💞

پریا گفته:

خیلی خوبی فرزاد خیلیییی 💞💞💞💞 مثل همیشه درجه یک آهنگ هات یکی از یکی بهتر این یکی که ترکوند😍🤩 واقعا هر کی آهنگ هات رو گوش نمیده براش متأسفم 😁

سوگل. گفته:

عشخ منننن")!

sana گفته:

خفن مثل همیشه من از طرفدارهای همیشگی اقای فرخم و همه ترانه هاشونو دارم و منم امیدوارم که یه روز ایشونو ببینم و بهشون بگم که عاشقشونم که امیدوارم در حال حاضر با فن بودن بهشون نشون بدم که عاشقشونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ولی هچی جاای دیدن خودشونو نمیده

مبینا ندرلو گفته:

عالییییییییییییییییی

hosseinlotfi8098@gmail.com گفته:

مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییی بودی فرمانده❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

hosseinlotfi8098@gmail.com گفته:

سلام من سارینا هستم من عاشق آقای فرخم و تمام ترک های ایشون رو دارم و براشون میمیرم☺️دلبر خوش مهارت آقای فرخ ترکوند خود من شبانه روز این آهنگ رو گوش میدم امیدوارم ی روزی بتونم ایشون رو از نزدیک ببینم و بهشون بگم که چقدر دوسشون دارم❤️🙃

عالیه کسی شماره واتساپش رو نداره خسته نباشی فرزاد گفته:

عالی بود نخسته فرزاد خدا قوت شماره واتساپش رو کسی نداره

nara گفته:

واو مث همیشه عالی بود گل کاشتی فرمانده بعتر از این نمیشه از وقتی که منتشر شده فقط دارم گوش میدم حتی وسط کلاسام عالی بودددددددددددددددددددددد

Anita گفته:

عالیه عالی قفلی زدم روش👌

رادمهر جعفریان گفته:

خیلی خیلی خوب بوذ عالی بود

محمد آهنگی گفته:

عالی بود واقعاً

علی گفته:

باریکالله . عالی بود

H گفته:

عااااااااالی بودین مثل همیشه اقای فرخ😍😍😍😍🤤🤤🤤🤤

فرهام گفته:

عالی بود مثله همیشه

Sara گفته:

واییی مث همیشه عالییی فرزاد خسته نباشی 😘😘😘❤❤❤ عاشق آهنگ شدم قفلی زدم روش😅😘😘❤❤

زینب گفته:

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ عالیییییییبییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووود😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👌👌👌👌👌👌👌👏👏👏👏👏👏👏👏👏💃💃💃💃💃💃💃

Sara گفته:

خیلی عالییههه فرزاد مث همیشه خیلییی خوب