فرزاد فرخ عاشقم باش دانلود | دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقم باش + متن اهنگ فرزاد فرخ

فرزاد فرخ – عاشقم باش

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عاشقم باش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشقم باش فرزاد فرخ از رسانه موزیکیشو

Farzad Farokh Ashegham Bash Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرخ – عاشقم باش

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرخ – عاشقم باش

در نگاهت دریارو دیدم موج چشمت به رویا کشیدم بی هوا غرق شدم در نگاهت ببین عاشقانه تو را میپرستم هر کجا باشی عشق تو با من است بی بهانه ببین با تو هستم عاشقم باش آن نگاهت مرا تا خدا میکشد گر نباشی شوم عاشقی دل شکسته طعم عشقت هنوز در دلم مانده است آن دلی که به هیچکس دل نبسته عاشقم باش از من نگذر قلبم میمیرد بعد از تو دلم تنهایی میگیرد دنیای مرا بعد تو پایان گیرد جز من چه کسی جانش در دستت هست هر جا که بری جایت در قلبم هست دیوانه دلم بعد تو پایان گیرد عاشقم باش آن نگاهت مرا تا خدا میکشد گر نباشی شوم عاشقی دل شکسته طعم عشقت هنوز در دلم مانده است آن دلی که به هیچکس دل نبسته آن نگاهت مرا تا خدا میکشد گر نباشی شوم عاشقی دل شکسته طعم عشقت هنوز در دلم مانده است آن دلی که به هیچکس دل نبسته
توضیحات

فرزاد فرخ این بار با یک ترانه‌ی غمگین و فوق‌العاده احساسی به بازار موسیقی ایران بازگشته است. عاشقم باش قطعه‌ایست آرام و عاشقانه که دل هر شنونده‌ای را می‌لرزاند و صدای پرحس فرزاد فرخ در این ترانه، نشان از قدرت بالای این خواننده‌ی جوان کشورمان دارد.

فرزاد فرخ از خواننده های خوب کشور است که متولد 2 بهمن ماه سال 1368 در شیراز خواننده، آهنگساز و ترانه سرا می باشد. این خواننده بسیار هنرمند به تازگی در عرصه موسیقی فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است  و موزیک های بسیار خوبی را برای شنونده های اهنگ های پاپ به انتشار رسانده است.

فرزاد فرخ اولین فعالیت های خود را با گیتار آغاز کرد و رفته رفته به سمت موسیقی و خوانندگی بصورت جدی تر روانه شد. نام کامل این هنرمند محبوب فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد و به نام فرزاد فرخ در حوزه موسیقی به شهرت رسیده است. فرزاد فرخ به مانند حمید هیراد و ماکان بند با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت فرهنپی هنری آوازی نو به مدیریت حست اردستانی شد.

فرزاد فرخ اکنون موزیک های بسیار خوبی به مانند سوگندف دچار و .. را روانه بازار کرده است که شما کاربران می توانید تمامی این موزیک  های زیبا را با کیفیت هایی متفاوت از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم فرزاد فرخ دانلود کنید.

امیدواریم در این روزهای پاییزی با این ترانه، عاشق‌تر از پیش باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: