دانلود آهنگ فرزاد فرخ فرش قرمز | کیفیت اصلی + متن کامل

فرزاد فرخ – فرش قرمز

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ به نام فرش قرمز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ فرش قرمز فرزاد فرخ از رسانه موزیکیشو

Farzad Farokh Farshe Ghermez Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرخ – فرش قرمز

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 79

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرخ – فرش قرمز

کاش یکم آهسته تر وابسته شم آخر بشم دار و ندارت گرد و خاک به پا کنم ثابت کنم هیچوقت نمیشم بی خیالت فرش قرمز پهن کنم واسه تو من پرپر کنم گل سر راهت مثل اسپند تو آتیشم زدی و سوختم کنارت لعنت به شب های بی کسی از این همه دلواپسی خستم من یه ماهی ام لب ساحل که از مردن نمیترسم بعد تو چیزی نمونده از من ... لعنت به شبهای بی کسی از این همه دلواپسی خستم من یه ماهی ام لب ساحل که از مردن نمیترسم بعد تو چیزی نمونده از من ... دنیام شده هم رنگ موهای سیاهت این آخرا فرق کرده نوع نگاهت راهی به جز دیوونگی واسم نذاشتی آخر نتونستم بشم دار و ندارت لعنت به شب های بی کسی از این همه دلواپسی خستم من یه ماهی ام لب ساحل که از مردن نمیترسم بعد تو چیزی نمونده از من ... لعنت به شبهای بی کسی از این همه دلواپسی خستم من یه ماهی ام لب ساحل که از مردن نمیترسم بعد تو چیزی نمونده از من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار فرزاد فرخ خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب فرش قرمز را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده فرش قرمز در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. فرزاد فرخ در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. فرش قرمز فرزاد فرخاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. فرزاد فرخ نیز در فرش قرمز تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه فرش قرمز حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار فرزاد فرخ خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب فرش قرمز را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده فرش قرمز در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. فرزاد فرخ در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. فرش قرمز فرزاد فرخاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. فرزاد فرخ نیز در فرش قرمز تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ فرش قرمز حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

فرزاد فرخ خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه فرش قرمز به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده فرش قرمز فرزاد فرخ میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای فرزاد فرخ دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ فرش قرمز خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک فرش قرمز بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده فرش قرمز دعوت کرده است. فرزاد فرخ به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. فرش قرمز فرزاد فرخرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. فرزاد فرخ که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه فرش قرمز این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و فرزاد فرخ از آن مستثنی نیست. امیدواریم از فرش قرمز فرزاد فرخ لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: