دانلود آهنگ چشمای رنگی فرزاد فرخ | MP3 اصلی + متن

فرزاد فرخ – چشمای رنگی

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ به نام چشمای رنگی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشمای رنگی فرزاد فرخ از رسانه موزیکیشو

Farzad Farokh Cheshmaye Rangi Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرخ – چشمای رنگی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 301

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرخ – چشمای رنگی

میشه بازم نگام کنی اسم منو صدا کنی دستامو محکم بگیری رو قلب من حساب کنی ای تو عزیز خوشگلم تا پا گذاشتی تو دلم رنگین کمون شد زندگیم بی تو آخه کجا برم قلب منو عادت بده عاشق شدنو یادم بده تو به من نشون بده دنیا با اون قشنگیاشو تو قلبم لونه کردی آخ منو دیوونه کردی با اون چشمای رنگی قلبمو نشونه کردی قلب منو عادت بده عاشق شدنو یادم بده تو به من نشون بده دنیا با اون قشنگیاشو تو قلبم لونه کردی آخ منو دیوونه کردی با اون چشمای رنگی قلبمو نشونه کردی دردونه قلب منی تو دلیل حال خوبمی دیگه دنیا مثل تو عمرا بیاره پیچیده عطرت تو هوا تو بخند که از غصه درام میدونی دوست دارم من بی اراده من بی اراده ... قلب منو عادت بده عاشق شدنو یادم بده تو به من نشون بده دنیا با اون قشنگیاشو تو قلبم لونه کردی آخ منو دیوونه کردی با اون چشمای رنگی قلبمو نشونه کردی قلب منو عادت بده عاشق شدنو یادم بده تو به من نشون بده دنیا با اون قشنگیاشو تو قلبم لونه کردی آخ منو دیوونه کردی با اون چشمای رنگی قلبمو نشونه کردی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام فرزاد فرخ را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده چشمای رنگی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، چشمای رنگی فرزاد فرخ قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران فرزاد فرخ نیز با خوشحالی از انتشار موزیک چشمای رنگی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. چشمای رنگی فرزاد فرخ تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی فرزاد فرخ با انتشار آهنگ جذاب چشمای رنگی از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. فرزاد فرخ نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه چشمای رنگی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه چشمای رنگی فرزاد فرخ لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز فرزاد فرخ با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. فرزاد فرخ در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده چشمای رنگی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چشمای رنگی فرزاد فرخ یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای فرزاد فرخ و چشمای رنگی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. فرزاد فرخ سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چشمای رنگی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. فرزاد فرخ امیدوار است با عاشقانه چشمای رنگی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چشمای رنگی فرزاد فرخ باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چشمای رنگی فرزاد فرخ لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز فرزاد فرخ با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. فرزاد فرخ در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده چشمای رنگی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چشمای رنگی فرزاد فرخ یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای فرزاد فرخ و چشمای رنگی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. فرزاد فرخ سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چشمای رنگی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. فرزاد فرخ امیدوار است با عاشقانه چشمای رنگی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چشمای رنگی فرزاد فرخ باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چشمای رنگی فرزاد فرخ لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: