فرزاد فرزین آدمای بعد تو : دانلود اهنگ آدمای بعد تو فرزاد فرزین + متن کامل

فرزاد فرزین – آدمای بعد تو

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آدمای بعد تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آدمای بعد تو فرزاد فرزین از رسانه موزیکیشو

Farzad Farzin Adamaye Bade To Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرزین – آدمای بعد تو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرزین – آدمای بعد تو

حرف بزن برام حرفاتو گوش میکنم باز مثه دیوونه ها گاهی فراموش میکنم خیلی وقته که نیستی دلگیرم از اون لحظه هایی که سر میکنم تنها یه جایی پر میشه چشمام از نبود تو باز خیره میشم به جای خالی که نیستی من حریف تو و خاطره هات نیستم تا اینجاش پات بودم دیگه پات نیستم بین ما قول و قرار و صحبت یک عمر بود من بریدم از اینجا دیگه باهات نیستم من که شبامو بیدارم تو چی گریه شده دیگه کارم تو چی نیستی و من با فکر تو درگیرم چقدر آخه به تو گفتم بمون دیدی حالا تنها شدیم هردومون من آخرش از دست تو میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم آدمای بعد تو همه عادین برام بعد تو با هیچ کسی نمیتونم کنار بیام آدمای بعد تو نمیدونن خدای من هیشکی اندازه ی تو مهم نبود برای من من که شبامو بیدارم تو چی گریه شده دیگه کارم تو چی نیستی و من با فکر تو درگیرم چقدر آخه به تو گفتم بمون دیدی حالا تنها شدیم هردومون من آخرش از دست تو میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم میمیرم میمیرم
توضیحات

فرزاد فرزین خواننده هنرمند موسیقی پاپ کشور متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران می باشد. فرزاد فرزین موسیقی را از سال 1377 و با موزیک «گره کور» آغاز کرد، با این حال می توان شروع فعالیت های هنری فرزاد فرزین را از سال 1387 و با انتشار دومین آلبوم رسمی خود به نام «شوک» دانست. این هنرمند محبوب و جوان تاکنون توانسته است 7 آلبوم رسمی را به مرحله انتشار برساند.

فرزاد فرزین در زمینه موسیقی دو آلبوم غیر رسمی را نیز به انتشار رسانده است. همچنین فرزاد فرزین را می توان یک هنرمند سینمایی نیز معرفی کرد. او تاکنون فیلم های بسیاری را بازی کرده است که آخرین و بهترین آن ها سریال خانگی مانکن نام دارد. فرزاد فرزین آخرین آهنگ خود را به نام آتش به انتشار رساند که تنظیم این موزیک با حامد برادران بود.

این موزیک نقدهای مثبت زیادی به همراه داشت به گونه ای که مدتی بعد از انتشار موسیقی آتش آلبوم ریمیکس برای آن طراحی و به بازار عرضه شد. فرزاد فرزین عزیز که برای مدتی فعالیت های خود را کم کرده بود اکنون سعی دارد موزیک جدیدش به نام جای تو خالیه را با ریتمی زیبا و احساسی روانه بازار کند.

اهنگ جای تو خالیه فرزاد فرزین را می توان از بهترین اهنگ های احساسی و عاشقانه وی معرفی کرد که با ریتمی آرام قرار است ذهن شما را درگیر خاطراتی ناب کرده باشد. هم چنین می توانید این موزیک و سایر اهنگ های فرزاد فرزین را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم فرزاد فرزین دانلود کرده تا نهایت لذت را ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز فرزاد فرزین با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. فرزاد فرزین در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده آدمای بعد تو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که آدمای بعد تو فرزاد فرزین یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای فرزاد فرزین و آدمای بعد تو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند.

فرزاد فرزین سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر آدمای بعد تو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. فرزاد فرزین امیدوار است با عاشقانه آدمای بعد تو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت آدمای بعد تو فرزاد فرزین باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از آدمای بعد تو فرزاد فرزین لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: