فرزاد فرزین جذاب | دانلود اهنگ فرزاد فرزین به نام جذاب + متن کامل ترانه

فرزاد فرزین – جذاب

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جذاب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جذاب فرزاد فرزین از رسانه موزیکیشو

Farzad Farzin Jazzab Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرزین – جذاب

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 31

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرزین – جذاب

تو با اون چشمات داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری میدونم سخته سمت تو بیام آره ندارم چاره این دلم گرفتاره با اون چشمات دل منو تو بردی حرصمو درآوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی با اون چشمات دل منو تو بردی حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی مگه میشه همه دنیامو پای تو ندم مگه میشه منکه همه جوره باهات راه اومدم مگه میشه که نشم عاشق چشمای نجیبت دو تا چشمات داره زندگیمو جادو میکنه دوتا چشمات داره دست منو باز رو میکنه دو تا چشمات آخ از اون دو تا چشمای عجیبت با اون چشمات دل منو تو بردی حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی با اون چشمات دل منو تو بردی حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
توضیحات

فرزاد فرزین خواننده هنرمند موسیقی پاپ کشور متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران می باشد. فرزاد فرزین موسیقی را از سال 1377 و با موزیک «گره کور» آغاز کرد، با این حال می توان شروع فعالیت های هنری فرزاد فرزین را از سال 1387 و با انتشار دومین آلبوم رسمی خود به نام «شوک» دانست. این هنرمند محبوب و جوان تاکنون توانسته است 7 آلبوم رسمی را به مرحله انتشار برساند.

فرزاد فرزین در زمینه موسیقی دو آلبوم غیر رسمی را نیز به انتشار رسانده است. همچنین فرزاد فرزین را می توان یک هنرمند سینمایی نیز معرفی کرد. او تاکنون فیلم های بسیاری را بازی کرده است که آخرین و بهترین آن ها سریال خانگی مانکن نام دارد. فرزاد فرزین آخرین آهنگ خود را به نام آتش به انتشار رساند که تنظیم این موزیک با حامد برادران بود.

این موزیک نقدهای مثبت زیادی به همراه داشت به گونه ای که مدتی بعد از انتشار موسیقی آتش آلبوم ریمیکس برای آن طراحی و به بازار عرضه شد. فرزاد فرزین عزیز که برای مدتی فعالیت های خود را کم کرده بود اکنون سعی دارد موزیک جدیدش به نام جای تو خالیه را با ریتمی زیبا و احساسی روانه بازار کند.

اهنگ جای تو خالیه فرزاد فرزین را می توان از بهترین اهنگ های احساسی و عاشقانه وی معرفی کرد که با ریتمی آرام قرار است ذهن شما را درگیر خاطراتی ناب کرده باشد.

فرزاد فرزین جذاب را برای مهمونی و ماشین طرافداران خود به بازار داد. ترانه ای بسیا شاد و ریتمیک که خیلی خیلی زود در بین طرفداران اهنگ شاد جدید جا باز کرد و خیلی خوب همه ی ما با آن رقصیدیم.

شعر جذاب را یاحا کاشانی سروده و آهنگسازی آن برعهده عماد طغرایی بوده است. همچنین کار تنظیم و میکس و مسترینگ را حامد برادران انجام داده است. هم اکنون می توانید اهنگ با اون چشمات فرزاد فرزین را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ عاشقانه شاد لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نیکا گفته:

اصلا باز نشد

ادمین گفته:

خیلی ممنون از لطف شما. بسیار انرژی خوبی دادید بهمون. ممنونیم.

محسن گفته:

سلام خدمت شما دست اند کاران سایت موزیکیشو، واقعا بی انصافیه اگه نگم سایتتون فوق العاده است فوق العاده چون هیچ تبلیغاتی نداره مخصوصا رو اسم خوانندگان بعضی از سایت ها مثل آپ موزیک و موزیکفا آخر اسم اهنگ و خواننده نام سایتشون رو می‌نویسن و این خیلی آزار دهنده است این یک دلیل ، دلیل بعدی من برای بهترین بودن سایتتون اینه که من تو سامسونگ موزیک وقتی رو جلد آهنگ میزنم تمام متنش رو میاره و برای اینکه مطمئن بشم فقط سایت شما اینجوریه همون اهنگ رو از سایت دیگه دان کردم ولی اینجوری نبود می خواستم بدونم چجوری این کار رو میکنید ، ممنون بابت سایت عالیتون فقط سعی کنید موزیک هارو بیشتر کنید ممنون