فرزاد فرزین مدال مردمی : دانلود اهنگ مدال مردمی فرزاد فرزین + متن کامل

فرزاد فرزین – مدال مردمی

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام مدال مردمی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مدال مردمی فرزاد فرزین از رسانه موزیکیشو

Farzad Farzin Medale Mardomi Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرزین – مدال مردمی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرزین – مدال مردمی

تو بچه ی یک ملتو صد آرزویی پشتت تمام مردم این سرزمینه مردم خداشونو قسم دادن همیشه تا پهلوناشونو اون بالا ببینن فرقی نداره کی سر راه تو باشه تو جونتو میدی برای پرچم من تو بایدم از دیدن اونا نترسی اونا قرارخ با یه ایرانی طرف شن عاشقترینه مردم دنیا رو داریم میشه براشون پشت هر سنگر بمیریم ما بهترینه قهرمان های جهانیم وقتی مدالامونو از مردم بگیریم وقتی مدالامونو از مردم بگیریم فرقی نداره کی حریف هردومونه ما با وجود تو توی میدون غم نداریم هشت سال جنگیدیم تا دنیا ببینه ما کم تو این سرزمین رستم نداریم عاشقترینه مردم دنیا رو داریم میشه براشون پشت هر سنگر بمیریم ما بهترینه قهرمان های جهانیم وقتی مدالامونو از مردم بگیریم وقتی مدالامونو از مردم بگیریم
توضیحات

فرزاد فرزین خواننده هنرمند موسیقی پاپ کشور متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران می باشد. فرزاد فرزین موسیقی را از سال 1377 و با موزیک «گره کور» آغاز کرد، با این حال می توان شروع فعالیت های هنری فرزاد فرزین را از سال 1387 و با انتشار دومین آلبوم رسمی خود به نام «شوک» دانست. این هنرمند محبوب و جوان تاکنون توانسته است 7 آلبوم رسمی را به مرحله انتشار برساند.

فرزاد فرزین در زمینه موسیقی دو آلبوم غیر رسمی را نیز به انتشار رسانده است. همچنین فرزاد فرزین را می توان یک هنرمند سینمایی نیز معرفی کرد. او تاکنون فیلم های بسیاری را بازی کرده است که آخرین و بهترین آن ها سریال خانگی مانکن نام دارد. فرزاد فرزین آخرین آهنگ خود را به نام آتش به انتشار رساند که تنظیم این موزیک با حامد برادران بود.

این موزیک نقدهای مثبت زیادی به همراه داشت به گونه ای که مدتی بعد از انتشار موسیقی آتش آلبوم ریمیکس برای آن طراحی و به بازار عرضه شد. فرزاد فرزین عزیز که برای مدتی فعالیت های خود را کم کرده بود اکنون سعی دارد موزیک جدیدش به نام جای تو خالیه را با ریتمی زیبا و احساسی روانه بازار کند.

اهنگ جای تو خالیه فرزاد فرزین را می توان از بهترین اهنگ های احساسی و عاشقانه وی معرفی کرد که با ریتمی آرام قرار است ذهن شما را درگیر خاطراتی ناب کرده باشد. هم چنین می توانید این موزیک و سایر اهنگ های فرزاد فرزین را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم فرزاد فرزین دانلود کرده تا نهایت لذت را ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. فرزاد فرزین نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ مدال مردمی جدیدترین اثر فرزاد فرزین است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. فرزاد فرزین با اهنگ مدال مردمی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند.

مدال مردمی فرزاد فرزین یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که فرزاد فرزین برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط فرزاد فرزین، مدال مردمی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای فرزاد فرزین به ارمغان آورد. امیدواریم فرزاد فرزین بعد از مدال مردمی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه مدال مردمی فرزاد فرزین لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: