دانلود آهنگ ماسک فرزاد فرزین و الیاس | کیفیت 320 و 128

الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین – ماسک

دانلود اهنگ جدید الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین به نام ماسک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین از رسانه موزیکیشو

الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین – ماسک

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 963

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین – ماسک

دوباره شب یه نم بارون دوباره من یه دل داغون پیچیده رو تن شهر بوی خاطره هامون بیا که حال این دیوونه خرابه خنده های رو لبم نقابه بگو نبودنت یه سرابه بیا تا روزی که نفس توی سینمه یاد توام تو پس کوچه ها زیر بارون یاد توام تا ابد توی قلبمی با اینکه دوری ازم همیشه همه جا به یاد توام تنهایی یعنی یه درد تصویر یه مرد که قدم میزنه تو یه شب سرد بیا که حال این دیوونه خرابه خنده های رو لبم نقابه بگو نبودنت یه سرابه بیا تا روزی که نفس توی سینمه یاد توام کوچه پس کوچه ها زیر بارون یاد توام تا ابد توی قلبمی با اینکه دوری ازم همیشه همه جا به یاد توام
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ نقاب الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین را نشنیده باشد. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین برای ترانه فوق العاده نقاب و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نقاب الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ نقاب در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نقاب پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نقاب خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ نقاب تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک نقاب فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نقاب الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ماسک اثری فوق العاده از الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ماسک بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین که مربوط به انتشار ماسک میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک ماسک همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک ماسک تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین در آهنگ ماسک لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده ماسک به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز با خوشحالی از انتشار قطعه ماسک حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین با انتشار آهنگ جذاب ماسک از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک ماسک رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین را نشنیده باشد. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین برای آهنگ فوق العاده ماسک و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه ماسک در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ماسک پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین ماسک خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ ماسک تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه ماسک فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب ماسک را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده ماسک در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزیناز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین نیز در ماسک تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ ماسک حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ ماسک به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ ماسک خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه ماسک بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده ماسک دعوت کرده است. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزینرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ ماسک این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین از آن مستثنی نیست. امیدواریم از ماسک الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
S گفته:

خوبه

نازنین گفته:

عالییییییی

F.A گفته:

متن آهنگ یه جاهاییش درست نیست اصلاح کنید

Dina گفته:

پسسسس کی منتشرررر میشهههه😫😫🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

٪٪۰)-+-&&+&-)- گفته:

کاش٪٪٪٪٪٪ منتشر شود زود

حامد گفته:

خوب