فرزاد فرزین و فریدون آسرایی کمک کن : دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین و فریدون آسرایی کمک کن + متن کامل

فرزاد فرزین و فریدون آسرایی – کمک کن

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین و فریدون آسرایی به نام کمک کن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کمک کن فرزاد فرزین و فریدون آسرایی از رسانه موزیکیشو

Farzad Farzin & Fereydoun Asraei Komak Kon Download mp3 320 + Lyrics text

فرزاد فرزین و فریدون آسرایی – کمک کن

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 20

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ فرزاد فرزین و فریدون آسرایی – کمک کن

واسه سفرایی که دیگه نمیریم عکسایی که قسمت نمیشه بگیریم واسه هر یقینی که توانش شک نیست واسه خاطره هایی که مشترک نیست واسه وقتی که هردو بی اعتباریم تماشاچی غیر از خودمون نداریم وقتی التماسم نخورده به دردم واسه انتقامی که جبران نکردم میخوای باز بسورزم میخوای کوه یخ شم کمک کن کمک کن خودمو ببخشم میخوای باز بسورزم میخوای کوه یخ شم کمک کن کمک کن خودمو ببخشم واسه باوری که از این زندگی رفت واسه عشقی که بی خداحافظی رفت پشیمونی و این غم بی سر و تش واسه حرفایی که نرسیده موقعش واسه روزایی که تو قهرت اسیرم تورو قد بوسیدنت پس میگیرم تمومش کن این سال هاس از تو دورم بدهکارم این رفتنو به غرورم میخوای باز بسورزم میخوای کوه یخ شم کمک کن کمک کن خودمو ببخشم میخوای باز بسورزم میخوای کوه یخ شم کمک کن کمک کن خودمو ببخشم
توضیحات

فرزاد فرزین خواننده هنرمند موسیقی پاپ کشور متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران می باشد. فرزاد فرزین موسیقی را از سال 1377 و با موزیک «گره کور» آغاز کرد، با این حال می توان شروع فعالیت های هنری فرزاد فرزین را از سال 1387 و با انتشار دومین آلبوم رسمی خود به نام «شوک» دانست. این هنرمند محبوب و جوان تاکنون توانسته است 7 آلبوم رسمی را به مرحله انتشار برساند.

فرزاد فرزین در زمینه موسیقی دو آلبوم غیر رسمی را نیز به انتشار رسانده است. همچنین فرزاد فرزین را می توان یک هنرمند سینمایی نیز معرفی کرد. او تاکنون فیلم های بسیاری را بازی کرده است که آخرین و بهترین آن ها سریال خانگی مانکن نام دارد. فرزاد فرزین آخرین آهنگ خود را به نام آتش به انتشار رساند که تنظیم این موزیک با حامد برادران بود.

این موزیک نقدهای مثبت زیادی به همراه داشت به گونه ای که مدتی بعد از انتشار موسیقی آتش آلبوم ریمیکس برای آن طراحی و به بازار عرضه شد. فرزاد فرزین عزیز که برای مدتی فعالیت های خود را کم کرده بود اکنون سعی دارد موزیک جدیدش به نام جای تو خالیه را با ریتمی زیبا و احساسی روانه بازار کند.

اهنگ جای تو خالیه فرزاد فرزین را می توان از بهترین اهنگ های احساسی و عاشقانه وی معرفی کرد که با ریتمی آرام قرار است ذهن شما را درگیر خاطراتی ناب کرده باشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار فرزاد فرزین و فریدون آسرایی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب کمک کن را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده کمک کن در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. فرزاد فرزین و فریدون آسرایی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد.

کمک کن فرزاد فرزین و فریدون آسراییاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. فرزاد فرزین و فریدون آسرایی نیز در کمک کن تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه کمک کن حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: