ماجرای چاوشی و درگیری با همسر ابی

ماجرای چاوشی و درگیری با همسر ابی

محسن چاوشی خواننده بسیار معروف موسیقی پاپ کشور به تازگی با مهشید حامدی همسر ابراهیم حامدی و یا همان ابی وارد درگیری لفظی شده است.

ماجرای چاوشی و درگیری با همسر ابی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

ابراهیم حامدی و یا همان ابی یکی از خواننده ها نسل اول موسیقی پاپ کشور است که اکنون فعالیت های خود در خارج از مرز های ایران انجام می دهد. ابی که به آقای صدا شهرت دارد به تازگی مجبور به انجام میانجی گری میان همسر خود و محسن چاوشی شده است. محسن چاوشی با فرا رسیدن شب های قدر متنی را در صفحه مجازی خود برای حضرت علی (ع) به انتشار رساند که همین متن دلیل انتقاد تند مهشید حامدی همسر ابی به وی شد.

مهشید حامدی در حمله تند خود به محسن چاوشی وی را عرب پرست خوانده و از او نقد کرده که در زمانی که ناوچه کنارک مورد حمله قرار گرفته است چگونه می تواند اینگونه شعری را منتشر کند؟ همین مورد سبب عصبانیت محسن چاوشی و با پاسخ وی با یک شعر بود.

شعر محسن چاوشی برای مهشید حامدی

شعر محسن چاوشی برای مهشید حامدی

با بالا گرفتن درگیری های میان این دو فرد سرانجام ابراهیم حامدی معروف به ابی کلیپی را در دنیای مجازی به اشتراک گذاشت که همین مورد سبب شد تا این صحبت ها و جنجال ها ختم شودو این خواننده معروف برای محسن چاوشی اینگونه خواند : «سلام دوست نازنین، من شما را بسیار دوست می‌دارم و کار‌های شما را بی نهایت دوست می‌دارم و شما را دنبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که وقتی صدای شما را می‌شنوم، هم برای خودم و هم برای مهشید خانم چه حالی به وجود می‌آید. فقط شما این پیغام مرا داشته باشید: عجب حلوای قندی تو، امیر بی گزندی تو، عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی» قسمت آخر این شعر برای اهنگ امیر بی گزند محسن چاوشی می باشد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: