پدر مازیار فلاحی | دانلود اهنگ پدر مازیار فلاحی | دانلود آهنگ مازیار فلاحی پدر + متن

مازیار فلاحی – پدر

دانلود اهنگ جدید مازیار فلاحی به نام پدر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پدر مازیار فلاحی از رسانه موزیکیشو

Mazyar Fallahi Pedar Download mp3 320 + Lyrics text

مازیار فلاحی – پدر

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مازیار فلاحی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مازیار فلاحی – پدر

دستت رو سرم بکش پاشو بهم یه کم بخند یه دنیا غم رو دوشمه زخمای شونه مو ببند همینکه میدونم دلت برای من دلواپسه با سختیام کنار میام همین برای من بسه پاشو ببین کی اومده ببین چقدر بزرگ شدم همونی که خواسته بودی وایستم رو پاهای خودم نه نمیخوام گله کنم که سرنوشت من بده موقع تاب بازی چرا کسی نبود هلم بده باز نمیخوام گله کنم باز گله های بیخودی بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی دلم برات تنگ شده و ببین چقدر بزرگ شدم همونی که خواسته بودی وایستم رو پاهای خودم دلم برات تنگ شده و سر روی عکسات میذارم تو نیستی و حالا دیگه عکسات خیلی دوست دارم دلم برات تنگ شده و سر روی عکسات میذارم حس میکنم کنارمی چقدر تو رو دوست دارم
توضیحات

مازیار فلاحی یکی از خوانندگان سبک پاپ موسیقی ایران است . او در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است و موازی با آن در مرکز آموزش‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوره کارگردانی سینما را به پایان رساند. در آن زمان تجربه ساخت فیلم کوتاه “مطرود” را داشت که اولین تجربه کارگردانی او محسوب می شود. او همچنین مجموعه داستان‌های کوتاهی را به چاپ رسانده است که” کلاغ – پاییزکودکی ” نام دارد. مازیار فلاحی در اردیبهشت ۱۳۹۶ در نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از کتاب ترانه‌های خود نیز با عنوان “مجنون لیلی” رونمایی کرد. آغاز رسمی فعالیت خوانندگی او در عرصه سینما و موسیقی به دعوت قاسم جعفری  برای نوشتن آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم مجنون لیلی بود.

مازیار فلاحی در دوران تحصیل خود در حوزه موسیقی نزد اساتید با تجربه بسیاری دانش نوازندگی و خوانندگی آموخته است. از آثار معروف او می توان به تک آهنگ احساسی یادم تورو فراموش و آلبوم عاشقانه قلب یخی اشاره کرد که ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم تمام آهنگ هایش را خود او انجام داده است. آهنگ های مناسبتی او به نام یلدا و پدر که در آلبوم “لعنت به من” او در سال ۱۳۹۲ منتشر شد، جزء آهنگ های محبوب و پر طرفدار دیگر او هستند.

شما عزیزان می توانید آهنگ آرام و غمگین پدر را که مازیار فلاحی به مناسبت روز پدر خوانده است، با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. ترانه سرایی این آهنگ را یاحا کاشانی انجام داده است و آهنگسازی و تنطیم آن به عهده مازیار فلاحی بوده است.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: