چشماتو ببند مانی رهنما | دانلود اهنگ جدید مانی رهنما چشماتو ببند(چشماتو ببند آروم) + متن

مانی رهنما – چشماتو ببند

دانلود اهنگ جدید مانی رهنما به نام چشماتو ببند با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشماتو ببند مانی رهنما از رسانه موزیکیشو

Mani Rahnama Cheshmato Beband Download mp3 320 + Lyrics text

مانی رهنما – چشماتو ببند

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
مانی رهنما – برف مانی رهنما – برف

متن آهنگ مانی رهنما – چشماتو ببند

چشماتو ببند آروم چشماتو ببند آروم چشماتو ببند آروم دستاتو به من بسپار فرصت بده عاشق شم لبخند بزن یکبار از وقتی طلوع کردی غرقم تو هوا ی تو فرصت بده این خورشید پر پر شه به پای تو آغوش تو دنیامه نازدون گل بارون سرمامو تحمل کن آروم بخواب آروم با تو همه تکراره بیداری آتیشم اما بدون تو هر ثانیه کم میشم چشماتو ببند آروم چشماتو ببند آروم از اشک تو میخونم هم بغض من ای محرم نزدیک توام اما دنیایی ازت دورم تو این شب بی دیوار تا دستتو میگیرم از فاصله میسوزم با بوسه ای میمیرم آغوش تو دنیامه نازدون گل بارون سرمامو تحمل کن آروم بخواب آروم با تو همه تکراره بیداری آتیشم اما بدون تو هر ثانیه کم میشم چشماتو ببند آروم چشماتو ببند آروم
توضیحات

این روز های موزیک های آرام و احساسی می توانند جایگزین برخی آهنگ های ریتمیک شوند تا بتوانید در مواقعی مناسب خاطره هایی عاشقانه بسازیم. زمانی که سعی می کنید فکر کتید و یا چیزی را عمیقا درک کنید همیشه چشم ها را می بندید تا بتوانید بهتر آن را بفهمید.

مانی رهنما موزیک جدید خود به نام چشماتو ببند را به تازگی نتشر کرده و منتظر بازخورد خوب طرفدارانش می باشد. چشماتو ببند مانی رهنما یکی از اهنگ های عاشقانه و احساسی پایان سالی می باشد که در این زمان می توانید این موزیک را در کنار کسی که دوستش دارید گوش داده و لذت ببرید.

هم اکنون می توانید موزیک مانی رهنما چشماتو ببند را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با این آهنگ احساسی بتوانید حس های نهفته و پنهان خود را بیان کنید تا شاید زندگی بهتری را با طرف مقابلتان بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
میترا گفته:

پیشنهاد میکنم حتما آهنگ جدید ایشون رو گوش بدید