ماهان بهرام خان هرشبم تاریکه | دانلود اهنگ جدید ماهان بهرام خان هر شبم تاریکه + متن

ماهان بهرام خان – هر شبم تاریکه

دانلود اهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام هر شبم تاریکه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هر شبم تاریکه ماهان بهرام خان از رسانه موزیکیشو

Mahan Bahramkhan Har Shabam Tarike Download mp3 320 + Lyrics text

ماهان بهرام خان – هر شبم تاریکه

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماهان بهرام خان – هر شبم تاریکه

هر شبم تاریکه اونجا جاهایی که بتو میرسم باریکه انگار اونا میدونن تو دیگه بر نمیگردی به خونم جای تو خالیه بببین چه حالیه که این آخرین باریه من واسه تو میخونم تو دیگه برنمیگردی میدون همه حرفایی که بم زدی یاد من میمونه این خونه که الان برات شکل یه زندونه چرا از خوبیام چیزی یادت نمیمونه اگه برات سخته بگو خودم یادت بیارم نگفتی که دل تنگمی نشد بگی یبارم کل دلم رو غم گرفته واست کار آسونیه آروم بمونی درست وقتی که این چشات بارونیه متن آهنگ ماهان بهرام خان هر شبم تاریکه
توضیحات

ماهان بهرام خان یکی از خواننده های خوب کشور است که برای مدت بسیار طولانی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و به نوعی وی را می توان جز خواننده های رده اول دنیای موسیقی کشور معرفی کرد. این هنرمند بسیار محبوب سعی دارد تا همیشه موزیک های خود را با سبک بسیار خاصی روانه بازار موسیقی کرده باشد.

ماهان بهرام خان برای مدتی بسیار طولانی است فعالیت هنری انجام نمی دهد و می توان وی را در دنیای موسیقی فردی منزوی تلقی کرد. اما اکنون این هنرمند چند روز پیش با انتشار خبری مبنی بر انتشار موزیک جدید خود باعث خوشحالی طرفداران خود شد. اهنگ هر شبم تاریکه ماهان بهرام خان اکنون جدیدترین و احساسی ترین موزیک سال وی بحساب می آید.

هم اکنون می توانید اهنگ هرشبم تاریکه ماهان بهرام خان را از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید ماهان بهرام خان نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: