دانلود آهنگ یاد عشق ماهور باقری کیفیت اصلی MP3 + متن

ماهور باقری – یاد عشق

دانلود اهنگ جدید ماهور باقری به نام یاد عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یاد عشق ماهور باقری از رسانه موزیکیشو

ماهور باقری – یاد عشق

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 502

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماهور باقری – یاد عشق

ای وای از این همه عشقت شده سهمم جدایی هر شب از سقف خیالم یاد عشقت میچکد در نبودت غم مثل باران بر جانم میزند
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
ماهور باقری یاد عشق را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماهور باقری را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از ماهور باقری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماهور باقری اهنگ یاد عشق را جزو بهترین کارهای او می دانند. یاد عشق ماهور باقری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک یاد عشق ماهور باقری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک یاد عشق ماهور باقری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز ماهور باقری با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماهور باقری در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده یاد عشق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که یاد عشق ماهور باقری یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماهور باقری و یاد عشق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماهور باقری سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر یاد عشق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماهور باقری امیدوار است با عاشقانه یاد عشق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت یاد عشق ماهور باقری باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از یاد عشق ماهور باقری لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یاد عشق گفته:

این آهنگ عالی است خیلی خیلی خیلی زیاد دوستش دارم