گروه ماکان بند اجرای زنده اهنگ ناخدا در کنسرت را بصورت ویدیو منتشر کرد

ماکان بند اجرای زنده ناخدا را به انتشار رساند

گروه موسیقی محبوب ماکان بند اجرای زنده اهنگ ناخدا را که در کنسرت انجام شده است بصورت ویدیو بدست کاربران رساند.

ماکان بند اجرای زنده ناخدا را به انتشار رساند

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

ماکان بند ویدیوی اجرای زنده اهنگ ناخدا در کنسرت را به انتشار رساند

 

ماکان بند یکی از بهترین گروه های موسیقی در کشور بحساب می آید. این گروه موسیقی متشکل از دو خواننده به نام های امیر مقاره و رهام هادیان می باشد. با فراگیری جهانی ویروس کرونا برگزاری کنسرت نیز به کلی فراموش شد و خواننده ها همه دلتنگ دیدار مجدد با هواداران خود می باشند.

ماکان بند نیز بارها با انتشار پست های متعدد این موضوع را بیان کرده است. برای این منظور این گروه موسیقی اجرای زنده اهنگ ناخدا در کنسرت را بصورت ویدیو به انتشار رسانده است. تا هواداران بتوانند با مشاهده ان حال و هوای کنسرت را بدست بیاورند. در اینستاگرام ماکان بند قسمتی از این ویدیو به انتشار رسیده است.

 

دانلود اهنگ جدید ماکان بند

 

اهنگ ماکان بند جدید به نام گره کور بعد از گذشت مدت کوتاهی از انتشار اهنگ باتو به بازار موسیقی روانه شد. در این حین ماکان بند حواشی نیز با گروه پازل بند داشتند که در اخر به خوبی به اتمام رساند. شنیدن موزیک های این گروه موسیقی می تواند خاطرات زیبایی را برای شما بسازد و یا خاطرات زیبایی که با ان ها ساخته اید را یاداوری کرده باشد. شما می توانید به راحتی از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ماکان بند موارد مورد نیاز خود را دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: