دانلود اهنگ انگار یه خبراییه ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – انگار یه خبراییه

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام انگار یه خبراییه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ انگار یه خبراییه ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Engar Ye Khabarayie Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – انگار یه خبراییه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – انگار یه خبراییه

آره انگار یه خبراییه که دلم احساسش عالیه قلبم هنوز یه جاییش خالیه میدونم عشقم همین حوالیه شک ندارم پیداش میکنم راز دلمو فاش میکنم صد بار منو پس بزنه هزار بار تلاش میکنم عشق اون حق منه دلم به این در و اون در میزنه که بالاخره یه روزی اونم به این عاشق یه سر بزنه یه جوری گرفتارت شدم راه فراری نیست چجوری بفهمونم بهت حسم اختیاری نیست بزودی تو باورت میشه عاشقت منم حسودی میکنن همه هرجا ازت حرف میزنم یه جوری گرفتارت شدم راه فراری نیست چجوری بفهمونم بهت حسم اختیاری نیست بزودی تو باورت میشه عاشقت منم حسودی میکنن همه هرجا ازت حرف میزنم دلم لرزید اونو دید دوباره نرفت جلو ترسید میگه شاید بهش بگم اونم بکنه تردید با این همه میخوام عشقمو بکنه تایید چی شد همه آدمای دورم بهم میگن چقد صبورم انقد میذاری دست رو دست که دیدی روت چشماشو بست زود بجنب دیره از دست میره این تقدیره که باز بکنی تو قفل دلتو حل کنی همه مشکلاتو یه جوری گرفتارت شدم راه فراری نیست چجوری بفهمونم بهت حسم اختیاری نیست بزودی تو باورت میشه عاشقت منم حسودی میکنن همه هرجا ازت حرف میزنم یه جوری گرفتارت شدم راه فراری نیست چجوری بفهمونم بهت حسم اختیاری نیست بزودی تو باورت میشه عاشقت منم حسودی میکنن همه هرجا ازت حرف میزنم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

ماکان بند بعد از مدتی سکوت با ترانه‌ی شاد و ریتمیک انگار یه خبراییه و با یک موزیک ویدیوی بسیار جذاب و بانمک به بازار موسیقی ایران بازگشتند. گاهی اوقات شادی که زیاد می شود و دنبال آنی که جشنی را بپا کنید. همه فکر می کنند که خبرایی می باشد. زمزمه ها به گوش می رسد که انگار خبراییه ماکان بند شوق بسیاری را بوجود آورده است.

ماکان بند با آهنگ انگار خبراییه توانست بازهم طرفداران خود را به دور هم جمع کند. این خود سبب شده تا این گروه موسیقی دوستداشتنی با موزیک انگار خبراییه طرفداران خود را بعد از مدت ها به دور هم جمع کند.

تهیه‌کننده‌ی این قطعه نیز مانند تمام کارهای این گروه برعهده‌ی یاشار خسروی بوده است و امیرمیلاد نیکزاد او را در این امر همراهی کرده است. تنظیم با روهام هادیان بوده است و مهران فرشباف پرکاشن زیبای این موزیک را نواخته است.

امیدواریم از این ترانه‌ی شاد لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه انگار یه خبراییه ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای آهنگ فوق العاده انگار یه خبراییه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا انگار یه خبراییه ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک انگار یه خبراییه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت انگار یه خبراییه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه ماکان بند انگار یه خبراییه خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ انگار یه خبراییه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک انگار یه خبراییه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن انگار یه خبراییه ماکان بند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Ladybug گفته:

معععععععععععععععععععععععععرکه و عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی ! بهترین آهنگ گروه ماکان 😍👏