دانلود اهنگ این خیابونا ماکان بند | کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

ماکان بند – این خیابونا

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام این خیابونا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ این خیابونا ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band In Khiaboona Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – این خیابونا

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – این خیابونا

راه میفتم تو خیابون هر جا رو میبینم یاد تو میفتم یاد قدمات راه میفتم تو خیابون پر بغض تو سینم یادته میگفتم مال من غمات مال من غمات این خیابونا عطر تو دارن همیشه عطر تو که کم نمیشه عطر تو که کم نمیشه این خیابونا منو که بی تو میبینن زیر پای من میشینن تا رسیدن بودیم کنار هم شبا تو خواب هم صبح ها یه زنگ میدادیم روحیه میخوندیم یه موزیک ما با هم صدای من آرامشت بود صدای تو میداد انرژی بهم تو ذهنم یه ملکه ساختم ولی نبودم حتی تو ذهنت بچه بازی درآوردی و جا زدی کم آوردی واسه من لب و لوچتو کچ کردی حالا الکی پر رو کردی من دوست داشتم فقط دوست داشتم این خیابونا عطر تو دارن همیشه عطر تو که کم نمیشه عطر تو که کم نمیشه این خیابونا منو که بی تو میبینن زیر پای من میشینن تا رسیدن
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

 

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

انجام کارهای عادی با افرادی که اهمیت خاصی تو زندگیمون دارن، از این کارها خاطره هایی عاشقانه می سازه که شاید تا عمر داریم فراموششون نکنیم. مثل قدم زدن های دونفره تو خیابون مورد علاتون یا قهوه خوردن تو کافه همیشگی اما عجیب تر وقتیه که هر جا و هر لحظه عطرش چنان مشامتونو پر می کنه که انگار درست پشت سرتون ایستاده.

شما عزیزان می توانید آهنگ احساسی و غمگین این خیابونا ماکان بند رو با 2 کیفیت بسیار عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل این آهنگ آرام و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. ترانه این آهنگ زیبا از مهشاد عرب و تنظیم آن از امیر میلاد نیکزاد است.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده این خیابونا را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که این خیابونا ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و این خیابونا او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر این خیابونا به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه این خیابونا بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت این خیابونا ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از این خیابونا ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب این خیابونا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده این خیابونا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. این خیابونا ماکان بنداز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در این خیابونا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه این خیابونا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: