دانلود اهنگ ای داد ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – ای داد

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام ای داد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ای داد ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Ey Dad Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – ای داد

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – ای داد

هر جا که میرفتیم و هر حسی که بودش دیگه تموم شد آره تموم شد همه چی با تو دیگه تکراری توام که داری میری به چقدم عالی گفتم بی تو میمیرم تو اینو باور نکردی گفتم دوست دارم تو هی مسخرم کردی ای داد میزنه فریاد از دست تو این دل منم بازم ای داد کار دست من داد باز بدیات با بدیات نمیسازم اینجوری من مجبورم که با تو بجنگم و میدونم که دور از من بهت خوش میگذره پس برو تموم کارات تموم حرفات مونده تو یادم تو بودی یارم ولی خامت شدم من بیمارت شدم من ولی بازم بدون تو زندگیمو میسازم و حتی نباشی تو عمرا ببازم و ای داد میزنه فریاد از دست تو این دل منم بازم ای داد کار دست من داد باز بدیات با بدیات نمیسازم اینجوری من مجبورم که با تو بجنگم و میدونم که دور از من بهت خوش میگذره پس برو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

آهگ شاد “ای داد” یکی از آهنگ های ریتمیک ماکان بند است که برای مهمانی ها و جشن ها بسیار مناسب است. در آهنگسازی اون، ترکیب ریتم شاد سنتی با بیت دنس ادغام شده که باعث می شه هر سلیقه موسیقیایی از این آهنگ خوشش بیاد و به اون گوش بده. شعر و ملودی این آهنگ احساسی از خود ماکان بند است و تنظیم آن توسط امیر میلاد نیکزاد انجام شده است.

همین الان می تونین این آهنگ عاشقانه رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و گوشش کنید و پر انرزی تو خونه به کارهای عقب افتادتون برسین. کافیه سعی کنید تو این روزای قرنطینه مثبت اندیشی رو تمرین کنید و از شرایط این روزها نکات مثبتش رو ببینید تا بتونید تو این شرایط بهترین بهره رو از لحظه هاتون ببرید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کردیم، امیدواریم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید.

 

دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ای داد اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ای داد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ای داد ماکان بند جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار ای داد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه ای داد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک ای داد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در قطعه ای داد لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: