دانلود اهنگ با تو آرومم ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – با تو آرومم

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام با تو آرومم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ با تو آرومم ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Ba To Aroomam Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – با تو آرومم

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – با تو آرومم

دیوونتم عشق پر احساسم می دونم اینو که نباشی هوا نیست واسم بیا دلو بده به عمق احساسم می دونم اینو که نباشی هوا نیست واسم من اینو می دونم با تو آرومم اسمتو میارم همه جا میگم تویی تویی خانومم من اینو می دونم با تو آرومم اسمتو میارم همه جا میگم تویی تویی خانومم اگه من تو رو می خوامت می خوامت نمی شم بی خیالت بی خیال درد و بد بیاری تویی که خنده رو رو لبم میاری من اینو می دونم با تو آرومم اسمتو میارم همه جا میگم تویی تویی خانومم من اینو می دونم با تو آرومم اسمتو میارم همه جا میگم تویی تویی خانومم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

ماکان بند به تازگی کم کار شده و با وجود اختلاف های بسیار در آخر تواست از موزیک جدید خود به نام با تو رونمایی کند. این گروه موسیقی که خیلی وقت است فعالیت خود را در زمینه هنر و خوانندگی کم کرده بود اکنون سعی دارد با انتشار موزیک شاد و ریتمیک با تو مخاطبان و شنونده های موزیک خود را باز هم به دو یکدیگر جمع کند. اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

ماکان بند با تو آرومم را در اولین آلبوم رسمی خود به نام دیوونه بازی منتشر کرد. آلبومی که بسیار بسیار به طرفداران این گروه خوب افزود و با تهیه کنندگی یاشار خسروی، مسیر موفقیت را برای گروه ماکان بند هموارتر نیز کرد. درواقع با اینکه دیوونه بازی اولین تجربه ماکان بند برای ساخت آلبوم بود اما اینکار بصورت حرفه ای ساخه شد و توانست محبوبیت مورد نیاز را بدست بیاورد. ماکان بند یکی از بند های بسیار پرشور و جوان پسند کشور می باشد که بسیاری از علاقه مندان به موسیقی را به دور خود جمع کرده اند.

با تو آرومم ماکان بند از قطعه های معروف و ریتمیک آن ها می باشد. این موزیک عاشقانه و احساسی با صدای امیر مقاره و رهام عزیز ساخته شده که امیدواریم شما را به وجد آورده و در لیست موزیک های خود آن را داشته باشید. ترانه سرا و آهنگساز این قطع ماکان بند بوده و کار تنظیم را نیز امیر میلاد نیکزاد انجام داده است.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک دوستداشتنی نهایت لذت را برده باشید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک با تو آرومم به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده با تو آرومم ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه با تو آرومم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه با تو آرومم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده با تو آرومم دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. با تو آرومم ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه با تو آرومم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از با تو آرومم ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: