دانلود آهنگ بیا ماکان بند کیفیت اصلی 320 و 128 + متن

ماکان بند – بیا

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام بیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیا ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Bia Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – بیا

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 113

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – بیا

تو رو دیدمت یهو این دل من وا شد بیا تو آسمون این دل من ماه شو میکشم هر چقدر میخوای بازم ناز کن بیا توو آسمون دل من تو پرواز کن آب بریز پاش بزنه غنچه قلبم بیا جات امنه توو صندوقچه ی قلبم بیا چراغونی میکنم کوچه رو جلو خونمون آبپاشی جلو همه وایمیسم یه تنه اگه تو باهام باشی جون چشای خوشگلت بد و خوب من دست توعه تو خودت ماهی خدا صورتتو کرده نقاشی وقتی وا کردی چشاتو دست و پام شل شد صورتم سرخ ببین اشک چشام شر شد یهو تابیدی و دل از نو زد ریشه بین دستای تو هر چی غمه گم میشه بیا چراغونی میکنم کوچه رو جلو خونمون آبپاشی جلو همه وایمیسم یه تنه اگه تو باهام باشی جون چشای خوشگلت بد و خوب من دست توعه تو خودت ماهی خدا صورتتو کرده نقاشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب بیا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده بیا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بیا ماکان بنداز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در بیا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه بیا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده بیا را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بیا ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و بیا او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بیا به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه بیا بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بیا ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بیا ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ بیا به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده بیا ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بیا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه بیا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده بیا دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بیا ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه بیا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بیا ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

ماکان بند بیا را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند ترانه بیا را جزو بهترین کارهای او می دانند. بیا ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ بیا ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک بیا ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ماکان بند گفته:

سلام ان دو آقا پسرکه پشت ماکان بند بودند بلد نبودن آهنگ بخونن فقط فیلم و آهنگ ماکان بند زشت وخراب شد

سارا ماکانی گفته:

عاشقتونممم عشقایمن❤😍 امیدوارمم هرچه زودتر اهنگنون منتشر بشه فداتونبشمم😘

Macani گفته:

بازم مثل همیشه ترکوندییییی مگا استار خفن عاشقتونم. کماکان با ماکان🦋🦋