دانلود آهنگ بی تقلب ماکان بند کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

ماکان بند – بی تقلب

به زودی ماکان بند به نام بی تقلب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی تقلب ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Bi Taghalob Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – بی تقلب

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 335

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – بی تقلب

قربون تو برم که نگات ول نمیکنه منو گر میگیره تنم وقتی میگیری دستمو وقتی می بینمت من از قبلا عاشق ترتم هیچی ارزششو نداره تا ابد فداتم وصل به ریشه می تو خواستنیه دلبریت خب خاص تویی و بی تقلب حال من خوبه با تو وصل به حالت حالم هرجا میرم تویی مثالم از بودن توعه کنارم که من کم نمیارم یعنی میشه فقط بیای جلوم عکس بگیرم ازت دستاتو بگیرم توو ساحل خزر هر کی کارت داشت بگی زنگ نزن یعنی میشه فقط بشینی تا صبح ببینمت تو بشی گل خودم بچینمت سلیقه ی من باشه لباس تنت وصل به ریشه می تو خواستنیه دلبریت خب خاص تویی و بی تقلب حال من خوبه با تو وصل به حالت حالم هرجا میرم تویی مثالم از بودن توعه کنارم که من کم نمیارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ بی تقلب به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده بی تقلب ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بی تقلب خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ بی تقلب بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده بی تقلب دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بی تقلب ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک بی تقلب این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بی تقلب ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ بی تقلب به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده بی تقلب ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ بی تقلب خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک بی تقلب بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده بی تقلب دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بی تقلب ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک بی تقلب این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بی تقلب ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده بی تقلب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بی تقلب ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ بی تقلب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بی تقلب ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار ترانه جذاب بی تقلب از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه بی تقلب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ بی تقلب ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: