دانلود اهنگ دیوونه بازی ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – دیوونه بازی

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام دیوونه بازی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوونه بازی ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Divoone Bazi Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – دیوونه بازی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 152

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – دیوونه بازی

یه روزی یه جایی بین این همه تنهایی | یکی منو عاشق خودش کرد نفهمیدم چی شد دل من هوایی شد | از همه خوشیا پرش کرد پرش کرد دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن که عاشقم نباشی که عاشقم نباشی دیوونه بهونه هی نگیر دلمو دست کم نگیر که عاشقت نباشم که عاشقت نباشم دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن که عاشقم نباشی که عاشقم نباشی دیوونه بهونه هی نگیر دلمو دست کم نگیر که عاشقت نباشم که عاشقت نباشم با تو میخوام این رویا حقیقت شه با تو بزار این آرامش عادت شه مگه میشه این همه دلی که گرفتارته مگه میشه که نبینی این مرد هواداراته دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن که عاشقم نباشی که عاشقم نباشی دیوونه بهونه هی نگیر دلمو دست کم نگیر که عاشقت نباشم که عاشقت نباشم دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن که عاشقم نباشی که عاشقم نباشی دیوونه بهونه هی نگیر دلمو دست کم نگیر که عاشقت نباشم که عاشقت نباشم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

به تازگی گروه ماکان بند از اهنگ جدید خود به نام با تو رونمایی کرده اند و بعد از مدت ها انتظار توانستند صبر ها را در هم بشکنند و با یک ورود بسیار پرشور مخاطبان خود را به دور هم جمع کنند. با تو ماکان بند می تواند از اهنگ های بسیار زیبا و شاد این گروه پاپ بحساب آید که توانسته است جایگاه سابق این گروه موسیقی را باز هم بازگرداند.

دیوونه بازی معمولا در صحبت ها و عاشقانه های امروزی بسیار شنیده می شود. ماکان بند هم سعی کرده اند جنون خود در عاشقی را در قالب یک آلبوم به شنونده های موزیک های خود هدیه دهند. این کروه موسیقی اولین آلبوم خود را به این اسم گذاشته اند و سعی کرده اند ان را به بهترین شکل منتشر کنند که در این مسیر نیز موفق بوده اند.

وقتی دیوونه بازی در میاره و شلوغش می کنه، می خواد بغلش کنی، در گوشش زمزه کنی که دیوونه بازیاتم دوست دارم. یهو همه پروانه های دلش شروع می کنن به پرواز کردن و دیگه امکان نداره بتونه ازتون بگذره. آهنگ شاد و عاشقانه دیوونه بازی از ماکان بند هم اکنون با 2 کیفیت عالی در رسانه موزیکی شو در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ احساسی زیبا لذت ببرید.

در ادامه متن کامل آهنگ ریتمیک دیوونه بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده دیوونه بازی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دیوونه بازی ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و دیوونه بازی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دیوونه بازی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه دیوونه بازی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دیوونه بازی ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دیوونه بازی ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Parand گفته:

عالی بود خسته نباشید واقعا

ریحانه 1389 گفته:

خیلی خوب و عالی بــود.