دانلود اهنگ دیوونه من ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – دیوونه من

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام دیوونه من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوونه من ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Divoone Man Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – دیوونه من

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – دیوونه من

نمیبینی چجوری موندم تو تنهایی نمیدونی این دلم میگیره یه وقتایی یه وقتایی بغضم بدجوری میگیره همون وقتا که معلوم نیست تو کجایی نمیتونی انکار کنی خوب بودنمو باشه قبوله اصلا گوش بده به حرفم با توئمو برو تو گشت بدهکار نیست هیچوقت به حرفام باشی نباشی دیگه فرقی نداره همون آدم تنهام دیوونه من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره دیوونه من که باعث شدم عشق بره از این خونه اینجا فقط یه سلوله که یه دیوونه توش زندونه دیوونه من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره دیوونه من که باعث شدم عشق بره از این خونه اینجا فقط یه سلوله که یه دیوونه توش زندونه دستم واست یه ذره نمک نداشت بی معرفت شدی مث بچه رفتی بی من چقدر تو این عشق کوتاه فقط شدی واسه من یه سد دیوونه من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره دیوونه من که باعث شدم عشق بره از این خونه اینجا فقط یه سلوله که یه دیوونه توش زندونه دیوونه من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره دیوونه من که باعث شدم عشق بره از این خونه اینجا فقط یه سلوله که یه دیوونه توش زندونه
توضیحات

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

عشق به تنهایی خود جنونی است که ادم را از عقلانیت دور کرده و باعث می شود تمامی تصمیم ها کورکورانه گرفته می شود. دیوونه شدن خود یکی از دلایلی می باشد که عشق را زیبا جلوه می دهد چون این دیوونه بازی و یا هر آنچه عشق باعث می شود بسیار شیرین و دلپسند می باشد.

اگه عاشق دیوونه بازیاشینو واسه همینه که براتون خواستنی و با بقیه فرق داره، پس یعنی دلتون براش لرزیده و این خود عشقه. آهنگ عاشقانه و آرام دیوونه من از ماکان بند تقدیم به شما همراهان عزیز موزیکی شو. شما عزیزان می توانید این آهنگ احساسی رو هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آهنگ غمگین دیوونه من رو براتون آماده کردیم.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ایزادورا گفته:

من خیلی ماکان بند رو دوست دارم