دانلود آهنگ سادگیات ماکان بند | MP3 اصلی + متن

ماکان بند – سادگیات

به زودی ماکان بند به نام سادگیات با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سادگیات ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Sadegiat Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – سادگیات

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 198

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – سادگیات

عاشق یکی شدم نمیتونم بگم بهش دل من دنبالشه نمیتونه بکنه ولش اون اصلا نمیدونه میخوامش اینه مشکلش آخه چجوری بگم حرفای دلمو به دلش من اونو میخوامشو بس تو دلم اون شده حبس واسه من شده همه کس کاش یه روزی بشم همراش بشینم جلو چشماش بشم گوش واسه حرفاش چرا هر چی میپوشی بهت میاد جذابی تو سادگیات مهرت نشست به دلم چقدر خوبه یواشکی خجالتت من به فدای نجابتت عشقت نمیکنه ولم من اونو میخوامشو بستو دلم اون شده حبس واسه من شده همه کس کاش یه روزی بشم همراش بشینم جلو چشماش بشم گوش واسه حرفاش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
شاید کمتر کسی باشد آهنگ سادگیات ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای اهنگ فوق العاده سادگیات و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا سادگیات ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ سادگیات در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت سادگیات پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ماکان بند سادگیات خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک سادگیات تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک سادگیات فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن سادگیات ماکان بند لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ سادگیات جدیدترین اثر ماکان بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ماکان بند با آهنگ سادگیات سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. سادگیات ماکان بند یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که ماکان بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ماکان بند، سادگیات را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ماکان بند به ارمغان آورد. امیدواریم ماکان بند بعد از سادگیات باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ سادگیات ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

ماکان بند سادگیات را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند ترانه سادگیات را جزو بهترین کارهای او می دانند. سادگیات ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک سادگیات ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ سادگیات ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه سادگیات به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده سادگیات ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ سادگیات خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ سادگیات بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده سادگیات دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. سادگیات ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ سادگیات این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از سادگیات ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
جانان گفته:

عالیه❤