دانلود اهنگ عاشق که می شی ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – عاشق که می شی

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام عاشق که می شی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشق که می شی ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Ashegh Ke Mishi Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – عاشق که می شی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – عاشق که می شی

آسون که نیست دل کندن از چشمای تو آروم بایست حس کنم اون دستای تو وقتی نباشی خونه بی تو ساکته قرصای اعصاب و صدای پای تو نداره این عشقو دیگه بعد تو هیشکی آتیش کشیدم عکسامونو وقتی نیستی شمعای روشن روی میزو بوی دریا فکرو خیالت هست همیشه با من اینجا عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری عاشق که میشی این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری عاشق که میشى این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری من دیوونه هرشب کل شهرو با خاطرات تو آهنگ کردم چشای تو شبیه آسمونه با چشمات خونه رو همرنگ کردم یه عاشق چیزی جز عشقش نداره که توی لحظه هاش یادش بیار یه عاشق از دلش حرفاشو میگه آخه دل که دیگه منطق نداره عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری عاشق که میشی این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری عاشق که میشى این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

به تازگی گروه ماکان بند از اهنگ جدید خود به نام با تو رونمایی کرده اند و بعد از مدت ها انتظار توانستند صبر ها را در هم بشکنند و با یک ورود بسیار پرشور مخاطبان خود را به دور هم جمع کنند. با تو ماکان بند می تواند از اهنگ های بسیار زیبا و شاد این گروه پاپ بحساب آید که توانسته است جایگاه سابق این گروه موسیقی را باز هم بازگرداند.

عاشق که میشی از دنیا میبری / حرفی نمیزنی چیزی نمی خوری . عشق بی آنکه اطلاعی داشته باشی جنون را برایت بوجود می آورد. همین باعث می شود تا تصمیم هایی کورکورانه گرفته شده و زندگی روالی غیر منتظره داشته باشد. اما عاشقی دنیایی عجیب دارد، عجیب از ان لحاظ که حضر هستی تمامی مشکلات و دردسر ها را به جان بخری و ذره ای عشق را تجربه کنید.

 یک آهنگ عاشقانه زیبای دیگر از ماکان بند با ریتمی آرام به نام عاشق که می شی رو براتون آماده کردیم که برای روز ولنتاین هم می تواند یکی از آهنگ های احساسی پلی لیست شما در این روز زیبا باشد. عاشق که میشی ماکان بند یکی از بهترین آهنگ های این گروه موسیقی بشمار می رود.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه عاشق که می شی ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای آهنگ فوق العاده عاشق که می شی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عاشق که می شی ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه عاشق که می شی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عاشق که می شی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ ماکان بند عاشق که می شی خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه عاشق که می شی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ عاشق که می شی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عاشق که می شی ماکان بند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مهسا گفته:

خیلی سایت قشنگی دارین جدا از آهنگ هایی که میزارین