دانلود آهنگ فیلم ماکان بند | کیفیت 320 و 128 + متن کامل

ماکان بند – فیلم

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام فیلم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ فیلم ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Film Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – فیلم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 187

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – فیلم

همیشه مثل تو این فیلما منو میفهمیدی واسه خندوندنم هرجور شده میخندیدی آره بی خود نبود جونم برات در میرفت یه ریز از نبودت حوصلم سر میرفت نه نشد یه دل سیر چشاتو قشنگتر ببینم بعده همه این اتفاقا که پیش اومده کنارت بشینم با این حال چشم آب نمیخورد که توام مثل من عاشق بمونی خواستت همیشه همین بود که دل منو سر جاش بشونی برو پی کارت بدهکاره هنوز قلبت به حسم کلی دویدم من تا بتونم به خود قبلیم برسم چشماتو بستی هرچی خواستیو گفتیو راحت شدی انقدر بهت راه دادم از دلسوزی و خوبی که بد عادت شدی نه نشد یه دل سیر چشاتو قشنگتر ببینم بعده همه این اتفاقا که پیش اومده کنارت بشینم با این حال چشم آب نمیخورد که توام مثل من عاشق بمونی خواستت همیشه همین بود که دل منو سر جاش بشونی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ فیلم جدیدترین اثر ماکان بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ماکان بند با آهنگ فیلم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. فیلم ماکان بند یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که ماکان بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ماکان بند، فیلم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ماکان بند به ارمغان آورد. امیدواریم ماکان بند بعد از فیلم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه فیلم ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک فیلم ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای اهنگ فوق العاده فیلم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا فیلم ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه فیلم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت فیلم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ ماکان بند فیلم خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه فیلم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ فیلم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن فیلم ماکان بند لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب فیلم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده فیلم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. فیلم ماکان بنداز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در فیلم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه فیلم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ملیحه گفته:

بهترینین❤❤❤❤

ماکان گفته:

عالی بی نظیر ، من که همش دارم آهنگ های نقاشی رو گوش میدم

اتنا گفته:

بهترین خواننده تو کل دنیایی خداوکیلی مگا استار همیشه موفق باشی در طول زندگیت

سارینا گفته:

بهترین خواننده و بهترین آهنگ ها مربوط به امیر مقاره و رهام هادیان هست🥺🥺🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨✨✨✨✨

Sh گفته:

ماکان بهترینه♥♥♥♥