دانلود اهنگ مثل کوه ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – مثل کوه

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام مثل کوه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مثل کوه ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Mesle Kooh Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – مثل کوه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – مثل کوه

بشین بذار خوب نگات کنم قبل رفتن منو ببین توام واسه من دلت تنگ میشه حتما اسمتو دوس دارم بگم هی بگم هی اصن دلتنگت هر دقیقه میخوام بشم هی بشم هی بشین بذار خوب نگات کنم قبل رفتن منو ببین توام واسه من دلت تنگ میشه حتما اسمتو دوس دارم بگم هی بگم هی اصن دلتنگت هر دقیقه میخوام بشم هی بشم هی تو حق نداری از پیشم بری بری و با نیشخند بگی عشقمون بچه بازی بودهر لحظش صحنه سازی بود نه حق نداری بی من بری نمیذارم عمرا بگی عشقمون بچه بازی بودهر لحظش صحنه سازی بود نبینن دارم میخندم رو به روت از تو داغونم قسم به تار موت کوه به کوه نمیرسه ولی من به تو میرسم خودم یه کوه میشم واسه تو پشت تو من وامیسم نبینن دارم میخندم رو به روت از تو داغونم قسم به تار موت کوه به کوه نمیرسه ولی من به تو میرسم خودم یه کوه میشم واسه تو پشت تو من وامیسم تو حق نداری از پیشم بری بری و با نیشخند بگی عشقمون بچه بازی بودهر لحظش صحنه سازی بود نه حق نداری بی من بری نمیذارم عمرا بگی عشقمون بچه بازی بودهر لحظش صحنه سازی بود
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

خداحافظی همیشه سخت ترین کار دنیاست به خصوص وقتی فکر می کنی یکی برای موندن اومده و بهد می فهمی که اونم رفتنیه. آهنگ احساسی ” مثل کوه” از ماکان بند به زیبایی همچین عشقی رو توصیف کرده و احتمالا با گوش دادن بهش، از روی تائید یه لبخند کوچیک روی لباتون میاد. آهنگ مثل کوه ماکان بند قطعه ای از آلبوم بسیار دوستداشتنی آن ها به نام دیوونه بازی نام دارد که توانست محبوبیت بسیاری را بدست بیاورد.

اما فراموش نکنید اونی که رفتنی باشه، اول و آخرش می ره و فرقی نمی کنه برای موندش چقدر تلاش کنید. ترانه سرایی این اهنگ عاشقانه  توسط خود ماکان بند انجام شده است و ریتم آرام آن باعث شده تا این آهنگ برای گوش دادن در خلوت و تنهایی بسیار مناسب و لذتبخش باشد.

هم اکنون می توانید آهنگ ماکان بند مثل کوه را با 2 کیفیت عالی به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده مثل کوه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، مثل کوه ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ مثل کوه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. مثل کوه ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار اهنگ جذاب مثل کوه از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ مثل کوه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک مثل کوه ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: