دانلود آهنگ من دلم تنگه ماکان بند کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

ماکان بند – من دلم تنگه

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام من دلم تنگه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من دلم تنگه ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Man Delam Tange Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – من دلم تنگه

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 830

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – من دلم تنگه

دیگه عادی شده تنهایی برام میخوام خودم از پس تنهایی برام ساکت میشینم یه گوشه میبینم تو این همه شلوغی من تنهاترین تنهام یه دنیا غریبم نمیخوام کسی رو ببینم خدایا میخوام توی آغوش خودت آروم بگیرم من دلم تنگه برای خودم برای منی که عوض شد برای تو نه من دلم تنگه برای خودم برای منی که عوض شد برای تو نه گلایه دارم از اون روزایی که دنیام خراب شد واسه تو تو دنیات عوض شد از کجا میفهمی دارم نگاهت می‌کنم؟ تو خنده هات خیلی قشنگه من دلم تنگه برای خودم برای منی که عوض شد برای تو نه من دلم تنگه برای خودم برای منی که عوض شد برای تو نه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

.دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. من دلم تنگه اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار من دلم تنگه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود من دلم تنگه ماکان بند جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار من دلم تنگه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه من دلم تنگه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک من دلم تنگه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در اهنگ من دلم تنگه لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده من دلم تنگه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، من دلم تنگه ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار موزیک من دلم تنگه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. من دلم تنگه ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار اهنگ جذاب من دلم تنگه از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک من دلم تنگه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک من دلم تنگه ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. من دلم تنگه اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار من دلم تنگه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود من دلم تنگه ماکان بند جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار من دلم تنگه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه من دلم تنگه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه من دلم تنگه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در قطعه من دلم تنگه لذت ببرید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه من دلم تنگه به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده من دلم تنگه ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک من دلم تنگه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ من دلم تنگه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده من دلم تنگه دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. من دلم تنگه ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ من دلم تنگه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از من دلم تنگه ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده من دلم تنگه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، من دلم تنگه ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار قطعه من دلم تنگه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. من دلم تنگه ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار قطعه جذاب من دلم تنگه از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک من دلم تنگه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک من دلم تنگه ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ من دلم تنگه ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای آهنگ فوق العاده من دلم تنگه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا من دلم تنگه ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ من دلم تنگه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت من دلم تنگه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه ماکان بند من دلم تنگه خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ من دلم تنگه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه من دلم تنگه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن من دلم تنگه ماکان بند لذت ببرید.

ماکان بند من دلم تنگه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند اهنگ من دلم تنگه را جزو بهترین کارهای او می دانند. من دلم تنگه ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ من دلم تنگه ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه من دلم تنگه ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

ماکان بند من دلم تنگه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند آهنگ من دلم تنگه را جزو بهترین کارهای او می دانند. من دلم تنگه ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک من دلم تنگه ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک من دلم تنگه ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محدث گفته:

منم خیلی دلم تنگه فقط برای خودم 😕

ماکانی گفته:

به قول امیر:انچه عیان است!!چه حاجت به بیام است!؟؟😍😂

مهتا گفته:

خیلیییییی عالیههههه شما یه دونه این لنگه ندارین تو دنیا

مهتا گفته:

خیلیییی عالیه واقعا شما یه دون این، لنگه ندارین❤️😇🥰

محیا گفته:

عاااالیه محشره بخدا تاحالا آهنگی بهتر این نشنیدم ممنون از همه

شراره گفته:

عالیه محشر بود👏

گوگول گفته:

عالی بود خیلی هم غمگین و زیبا

Delbar گفته:

عالی بود💛همینطور بدرخشید عزیزای دل✌️

Ali گفته:

هعی ،چه بگم بت این آهنگ:))

ماکان بند گفته:

مثل همیشه عالی😍😍😍😍😍😍😍

حمید گفته:

😍😍😍😍😍

Macan Eshghi گفته:

عالیهههههههه 🥺😭❤️🧡 باعث افتخار مایین بخدا😎🧡 به داشتنتون خیلی افتخار میکنم🙂🧡 به خدام هم ایمان دارم که کنارتون به بهترینا میرسم، چون آیدلام بهترینن! 😎😍🧡 عاشقتونم تا ابد! ❤️🧡 مطمئن هم هستم که خدام مراقبتون هستش و یه روزی میبینمتون!🙂😎🧡 عاشقتونممممممم همین!🧡 فقط خدام میدونههههههههه🙂🙃

........ گفته:

خیلی قشنگه🥲🤍

Zahra گفته:

عالیییییی

امیر مقاره گفته:

سلام صبح بخیر آهنگ فوق العاده زیبا بود هست و خواهد بود خانواده ماکان عاشقتونم 💥 ما در کنار هم یک بمبیم و فرق مون با بمب این که نمیترکیم😂😂 مرسی امیرجونم ممنون رهام جونم بابت آهنگ عاشقتونم تااخر دنیا ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

امیر مقاره گفته:

عاشقتونم ❤️خانواده ماکان❤️ امیدوارم هر روز بزرگ تر و بزرگ تر شید آهنگ رو هنوز گوش ندادم ولی می‌دونم بینظیر خدایا شکرت بابت❤️ امیرورهام ❤️خدایا شکرت آهنگ جدید اوه اوه اوه اوه🥳🥳🥳🥳🥳🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊😿🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

♥️ گفته:

راس میگن این احمقی ک میره تو زندگیه دیگران فضولی میکنه چیزی جز.... راجب امیر مقاره نمیگه... تاااا ه اگرممممم شاید شاید شاید ک امیر با یکی بوده گوه خوریش به بقیه نیومده ک میان نظر میدن کی با کیه... یه ذره شعور ندارن... درکل امیر مقاره خواننده بسیار خفن عالیه در کنار رهام عالی تر هم میشه.... ایشالله ک همیشه موفق باشن و چشم حسودا از حدقه در بیاد.. ♥️🤲🏻

خستهههههه گفته:

میشه انقد شایعه درست نکنید خاک بر سرا

Negar گفته:

حقیقته ک میگن شهر پره مستر لوده:/

Sobhan گفته:

یا رب مبادا که صدا معتبر شود

💜عشقــــــــــــــــــــــــــــــــــ💜ماکان بند 💜 گفته:

عاشقتونم 🥳🔥نه بانی نه هوری دختر فقط فقط فقط ماکانی💜🔥💜🔥💜

Elina گفته:

اصلا با صحرا ست اینا هکش شایعست

Elina گفته:

I love youuu امیر جان خیلی دوست دارم داداشی😘💕

Nafas گفته:

ننننهههههههههه خداا کییی میشه بیاین اصفهان منم بیام کنسرتتونن😍😍😍😍😍🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Mobinaaa... گفته:

عالیه این اهنگش من خیلی اقای امیر مقاره رو دوست دارم خواننده و بازیگر خیلی خوبیه و عالی بازی کرد درسریال جزیره... و صحرا و ارشد عالی بودن در سریال جزیره و این اهنگ تیتراژ سریال جزیره هست که خیلی عاااالیه واقعااا خیلی دوستون دارم اقای مقاره😘❤❤💖💖💖💋

یه دختر ماکانی گفته:

نه خیر با سحر قریشی نیست با شادی مختاری در نقش صحرا تو سریال جزیرست که اونم بالاخره به خاطر بازی تو سریال دوستن باهمن نمیتونن که به خاطره مردم شایعه ساز ایران خودشون حبس خونه کنن که با کسی سلام علیک نکنن که شایعه میشه ... کسایی که شایعه میسازن عقده دارن خب یه کاره میشدید که انقدر چرت و پرت نمیساختید. خداروشکر من قصد شغلی که خواننده و بازیگری باشه رو ندارم به خاطر همین چرت و پرتا والا آدم تا میره گوگل و اینستا و فیسبوک و یوتیوب زارت میبینع که شایعه ساختن

نیلو گفته:

عزیزم این ها همه شایعه هست‌ اون برای سریال جزیره هست‌

_1 گفته:

بابا این خواننده با سحر قریشی نرفته سایت برای افزایش بازدید هاشون این نوع تیتر ها رو میزنن

فاطمه رهامیر گفته:

فنتون هستم و خواهم بوددددد هشت ماهه روانیتونم

فرفریــــــ🌚💕ــــشتونم گفته:

باوا کی گفته رفته با سحر قریشی😐اصن شادی مختاری یا همون صحرا چ شباهتی ب اون میمون دارع😐

s گفته:

عالی آهنگش عزیزم اصلا با سحر قریشی نیست من ایشون میشناسم یعنی دوست داییم هستن ایشون اصلا سحر قریشی ندیده همش شایعه هستش

Pan گفته:

واقعاً حیف که رفت با سحر قریشی