دانلود اهنگ ناخدا ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – ناخدا

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام ناخدا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ناخدا ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Nakhoda Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – ناخدا

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – ناخدا

کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت تن شکستمو ندید منو رو موج تنها گذاشت به شوق مقصدی قشنگ تنمو به دریا زدم دستم تو دست ناخدا میگفت که راه رو بلدم اعتماد کردم بهش عاشقش شدم شدید اما این عشق منو ناخدا هیچ وقت ندید این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم رد پاهات هنوز روی قلبمه همین رد پاها نمک روی زخممه انگاری ساحلم با من همدرده هردومون منتظریم ناخدا برگرده این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

کشتی بی جون منم کسی منو نمیفهمه، تکه‌ایست از آهنگ جدید گروه ماکان بند به نام ناخدا که پس از مدتی سکوت دوباره به بازار موسیقی ایران بازگشتند. گروه ماکان در آخرین روزهای مهر ماه این آهنگ پاییزی را با صدای احساسی و عاشقانه خود با یک ملودی آرام  فضایی غمگین را به زیبایی در کار ایجاد کرده‌اند که بسیار تاثیرگذار جلوه می‌کند.

تنظیم این قطعه کار مشترک امیر علی نیکزاد و حسین غمگین بوده و میکس و مستر را محمد فلاحی انجام داده است.گیتار زیبای آهنگ را آلند و ویالون خوش‌صدا را احسان رنجور نواخته‌اند.

مثل تمامی آهنگ‌های گروه ماکان بند‌، تهیه‌کننده‌ی این ترانه نیز یاشار خسروی هنرمند است.

 

شاید کمتر کسی باشد موزیک ناخدا ماکان بند را نشنیده باشد. ماکان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ماکان بند برای اهنگ فوق العاده ناخدا و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ناخدا ماکان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک ناخدا در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ماکان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ناخدا پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک ماکان بند ناخدا خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود ماکان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ ناخدا تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک ناخدا فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ناخدا ماکان بند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یه بنده خدا... گفته:

عالی بود به نظرم بهتر از این آهنگ تو دنیا وجود نداره:-)عاشقش شدم