دانلود آهنگ ماکان بند نارنجی | کیفیت اصلی MP3 + متن

ماکان بند – نارنجی

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام نارنجی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نارنجی ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Narenji Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – نارنجی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 1052

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – نارنجی

پرواز کرد پرید از رو شونم یه نارنجی پوشی که لالایی واسش میخوندم خوش بهم گفت همیشه میمونه پیشم کاش یه خواب باشه دارم دیوونه میشم شکستی دلمو بگو دیگه چی میخوای از این ولم کن یه جوری خوردم زمین خدا بیا جمعم کن خدا بیا جمعم کن بردی حواسمو همیشه حواسم بود کجاست حواس تو من زخمتو خوب کردم که ببینم پروازتو ببینم پروازتو ولی چشات هیچوقت ندید این دست من بود که روی بالت دست کشید ولی دل توام دست کشید کبوتر نارنجی من چه راحت پرکشید چه راحت پرکشید یه روز سرد دیدمت تنهاتر از من خسته از این مردم بی رحم با دیدنت سر پا شد این تن ... تا زخمتو بستم دیدم یهو خالیه دستم حالم خوب نمیشه اصلا خدا به همرات نارنجی من ... شکستی دلمو بگو دیگه چی میخوای از این ولم کن یه جوری خوردم زمین خدا بیا جمعم کن خدا بیا جمعم کن بردی حواسمو همیشه حواسم بود کجاست حواس تو من زخمتو خوب کردم که ببینم پروازتو ببینم پروازتو ولی چشات هیچوقت ندید این دست من بود که روی بالت دست کشید ولی دل توام دست کشید کبوتر نارنجی من چه راحت پرکشید چه راحت پرکشید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب نارنجی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده نارنجی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نارنجی ماکان بنداز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در نارنجی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نارنجی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ماکان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ نارنجی جدیدترین اثر ماکان بند است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ماکان بند با اهنگ نارنجی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. نارنجی ماکان بند یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که ماکان بند برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ماکان بند، نارنجی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ماکان بند به ارمغان آورد. امیدواریم ماکان بند بعد از نارنجی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک نارنجی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.
4 سال پیش گروه ماکان اهنگ دلی را آن هم به صورت نصفه و نیمه با اسم نارنجی منتشر کرد که شدیدا مورد استقبال هواداران عزیز ماکان بند قرار گرفت اما با اصرار و پیگیری زیاد علاقه مندان به قطعه نارنجی گروه ماکان بند در رابطه با این آهنگ فقط گفتند که این اثر زمانی منتشر می شود که کاملا بدون نقص باشد و  در شان هواداران عزیز باشد منتشر میشود سر انجام در تاریخ 18 فروردین سال 1401 اعضا گروه ماکان بند خبر دادند که تنها 2 روز تا انتشار نسخه رسمی این آهنگ باقی مانده رسانه موزیکیشو به محض انتشار توسط گروه این آهنگ را با 2 کیفیت خوب و عالی  در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده نارنجی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نارنجی ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و نارنجی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نارنجی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه نارنجی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نارنجی ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نارنجی ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب نارنجی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده نارنجی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نارنجی ماکان بنداز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در نارنجی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه نارنجی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده نارنجی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، نارنجی ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ نارنجی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. نارنجی ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار اهنگ جذاب نارنجی از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه نارنجی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه نارنجی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نارنجی اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نارنجی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نارنجی ماکان بند جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار نارنجی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ نارنجی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ نارنجی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در قطعه نارنجی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ماکان بند را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده نارنجی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، نارنجی ماکان بند قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ماکان بند نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ نارنجی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. نارنجی ماکان بند تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ماکان بند با انتشار آهنگ جذاب نارنجی از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ماکان بند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه نارنجی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ نارنجی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ماهی شونم گفته:

😐😐😐🔪