دانلود اهنگ هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Harbar In Daro (dynatonic Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 81

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس)

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه دیگه بدون من یه قدمم برندار یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره بدون تو بدون از این زندگی سیرم به جون هردومون نباشی از دست میرم درارو وا نکن و حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

به تازگی گروه ماکان بند از اهنگ جدید خود به نام با تو رونمایی کرده اند و بعد از مدت ها انتظار توانستند صبر ها را در هم بشکنند و با یک ورود بسیار پرشور مخاطبان خود را به دور هم جمع کنند. با تو ماکان بند می تواند از اهنگ های بسیار زیبا و شاد این گروه پاپ بحساب آید که توانسته است جایگاه سابق این گروه موسیقی را باز هم بازگرداند.

آهنگ عاشقانه و نسبتا شاد “هر بار این درو” یکی از ترند ترین آهنگ های گروه ماکان بند است. معروفیت این گروه با انتشار این آهنگ چند برابر شد. این اهنگ دوازدهمین ترک آلبوم ” دیوونه بازی” است که در سال 1396 منتشر شد. ریتم خوش فاز و باحال این اهنگ در ورژن اصلی آن در عین تند نبودن یک حسه خوبی به شما می دهد که با می شود تا انرزی تان افزایش پیدا کند. اما در اینجا یک ریمیکس باحال از اون رو براتون آماده کردیم که یکی دیگر از کارهای دایناتونیک است.

ریمیکس به آهنگ هایی شاد گفته می شود که با ریتمی متفاوت اهنگ های آرام و یا اینچنینی را افرادی کاربلد تنظیم می کنند تا از ان ها پادکست هایی شاد ایجاد کنند. دایناتونیک نیز یکی از کاربلد های سازنده ریمیکس موزیک های ایرانی می باشد که اینبار کار خود را بر روی آهنگ هربار این درو ماکان بند پیاده کرده است.

شما می تونید این ریمیکس شاد رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و روزتون رو با گوش دادن به اون، پر انرژی تر از همیشه شروع کنید.

در ادامه متن کامل این آهنگ ریتمیک رو هم براتون آماده کردیم.

ماکان بند هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند آهنگ هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) را جزو بهترین کارهای او می دانند. هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه هربار این درو (دایناتونیک ریمیکس) ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حسین گفته:

این آهنگ من یادسیزده بدرمیندازه واقعا عالی بوددمتون گرم

آرشام گفته:

عالی بود