دانلود اهنگ واقعی ماکان بند قبولش کن این دلمو این دل عاشقمو + متن کامل

ماکان بند – واقعی

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام واقعی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ واقعی ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Vaghei Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – واقعی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 38

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – واقعی

هنوزم این قلبم به دلت گیره هنوزم نگاهات نفس گیره یکم با این عاشق مدارا کن آره یه کم با این عاشق مدارا کن عجیبه تا حالا نخوندی از تو نگام یا وقتی تو هستی یه بند میلرزه صدام همش واسه اینه که دلم گیره آره همش واسه اینه که دلم گیره قبولش کن این دلمو این دل عاشقمو اگه فکر میکنی دست میکشه ازت اشتباه کردی تمومش کن کابوسمو بذار بیدار بشمو ببینم همه چی واقعیه و تو به ما نگاه کردی طرف حساب دلت منم بذار بهت رک بگم باید عاشق خودم باشی حتی شک نکنی یه کم منو یه روز نبینی تو مسیر نگام نشینی تموم دنیا برام دیگه بی معنی خنده هات در حد یه عادت میخوام که نباشه احساس ما دوتا باید عاشقی باشه در حد یه عادت میخوام که نباشه احساس ما دوتا باید عاشقی باشه قبولش کن این دلمو این دل عاشقمو اگه فکر میکنی دست میکشه ازت اشتباه کردی تمومش کن کابوسمو بذار بیدار بشمو ببینم همه چی واقعیه و تو به ما نگاه کردی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ مهمونی میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب واقعی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده واقعی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. واقعی ماکان بنداز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در واقعی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه واقعی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

ماکان بند واقعی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند اهنگ واقعی را جزو بهترین کارهای او می دانند. واقعی ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه واقعی ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک واقعی ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ واقعی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده واقعی ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ واقعی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ واقعی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده واقعی دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. واقعی ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ واقعی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از واقعی ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ماهک گفته:

عالییییی🌺

رضا گفته:

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان بسیار عالی است ممنون از لطف تون

Dony گفته:

عالییییییی بود😍🤩

دخے ماکانے گفته:

عالییییییییییییی