دانلود آهنگ والسلام ماکان بند | کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

ماکان بند – والسلام

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام والسلام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ والسلام ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Vasalam Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – والسلام

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 182

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – والسلام

ردتو میگیرم با نگام حرف دارم باهات یه کلام تو عشق تو میشه من ادعام اصلا آره من میخوامت والسلام تویی که هنوز دو دلی از من و عشق من غافلی من که تکلیف دلم روشنه دوری از تو واسم غدقنه آدم انقده آروم کنارت که یهو میبینه دچارت شده و میفهمه تمومه کارت ... آدم انقده آروم کنارت که یهو میبینه دچارت شده و میفهمه تمومه کارت ... دلتو به دلم خب نمیدی مشکلم همینجاست آخر و عاقبت میشم یه آدمی که همش حساسه رو تو و عشق تو به این راحتیا نمیدت از دست تو هم اگه راه بیای نمیخوریم با همیشه به بن بست آدم انقده آروم کنارت که یهو میبینه دچارت شده و میفهمه تمومه کارت ... آدم انقده آروم کنارت که یهو میبینه دچارت شده و میفهمه تمومه کارت ...
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماشین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده والسلام را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که والسلام ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و والسلام او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر والسلام به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه والسلام بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت والسلام ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از والسلام ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

ماکان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه وسلام به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده وسلام ماکان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه وسلام خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ وسلام بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده وسلام دعوت کرده است. ماکان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. وسلام ماکان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ماکان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک وسلام این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ماکان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از وسلام ماکان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

ماکان بند وسلام را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند اهنگ وسلام را جزو بهترین کارهای او می دانند. وسلام ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه وسلام ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ وسلام ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. والسلام اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار والسلام بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود والسلام ماکان بند جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار والسلام میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ والسلام همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه والسلام تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در موزیک والسلام لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ماکانی گفته:

مثل همیشه ترکوندند عالی بودددد🥰☺🥺