دانلود اهنگ چشای تو ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – چشای تو

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام چشای تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشای تو ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Cheshaye To Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – چشای تو

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – چشای تو

چشای تو دست گذاشته رو دلم ازم نخواه بگذرم آسون برم صدای تو مثل لالاییه واسم اونور دنیا بری حتی این دله دنبالته بازم این دل دیوونه همراته هرکجا بی من بری این قلب من پاته این دل دلداده بدجوری بی تو انگاری که داغون و خراباته این دل دیوونه همراته هرکجا بی من بری این قلب من پاته این دل دلداده بدجوری بی تو انگاری که داغون و خراباته ازم نخواه که بگذرم بی تو برم باور نکن به هیشکی جز تو دل بدم ازم نخواه تو فکر من نباشی تو نفسمی دلم میگه هواشی تو این دل دیوونه همراته هرکجا بی من بری این قلب من پاته این دل دلداده بدجوری بی تو انگاری که داغون و خراباته این دل دیوونه همراته هرکجا بی من بری این قلب من پاته این دل دلداده بدجوری بی تو انگاری که داغون و خراباته
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماشین و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

ماکان بند هم یک گروه دو نفره دیگر است که با صدای خاصشان دل طرفداران خود را برده اند. یک صدای بم و گیرا با تحریر های خاص که به گونه ای شما را یاد آرش و مسیح عزیز می اندازد. آهنگ احساسی و زیبای “چشمای تو” با ملودی زیبایش که الهام گرفته از سبک جاز و بلوز است، آن را تبدیل به یک آهنگ عاشقانه متفاوت کرده است. شعر و ملودی این آهنگاز خود ماکان بند و تنظیم این قطعه کار امیر میلاد نیکزاد است.

قطعا گوش دادن به این آهنگ هنگام رانندگی در ماشین بسیار لذت بخش است اما در این روزها که به دلیل کرونا در خونه هستید و بیرون رفتن کار درستی نیست، پیشنهاد می کنیم صبحتون رو با گوش دادن به این آهنگ شروع کنید و یک صبح زیبا و دل انگیز و پر از آرامش در کنار خانواده بسازید.

شما عزیزان می تونید این آهنگ ریتمیک زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه هم متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ماکان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب چشای تو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده چشای تو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ماکان بند در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. چشای تو ماکان بنداز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ماکان بند نیز در چشای تو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه چشای تو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: