دانلود اهنگ گره کور ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – گره کور

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام گره کور با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گره کور ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Gerehe Koor Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – گره کور

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – گره کور

سمت نگات پر میزدم با بی زبونی چشماتو میبستی چقد نامهربونی! دنبال جای امنی واسه عشق بودم حالا یه آواره با احساسِ کبودم نزدیک تر از سایه واست بودم ولی باز تو راحت چرا شکوندی… دلمو چرا؟ چی شد؛ تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد! به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته… تورو خواستم؛ شدم حالا یه سرشکسته چی شد؛ تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد! به اسم تنهایی من؛ دوباره قرعه افتاد من از تو نه شاکیم! از خودم که چشم و گوش بسته… تورو خواستم؛ شدم حالا یه سرشکسته افتاد توی این رابطه یه گره کور! که باز نمیشه تا ابد حتی به زور! خودمون زدیم به بیراهه… حالا اون راهی که با هم هستیم؛ فقط در حد یه ایستگاهه! چی شد؛ تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد! به اسم تنهایی من؛ دوباره قرعه افتاد من از تو نه شاکیم! از خودم که چشم و گوش بسته… تورو خواستم؛ شدم حالا یه سرشکسته چی شد؛ تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد! به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته… تورو خواستم؛ شدم حالا یه سرشکسته
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

اخیرا هم شاهد انتشار کارهای جدید *به جون تو*، *با تو* و * بن بست* از ماکان بند بوده ایم که برای انتشار آنها طرفدارانشان انتظار زیادی کشیدند اما در نهایت بعد از انتشار، هر سه آهنگ با استقبال مواجه شدند و بازخورد خوبی داشته اند.

عشق کاری می کند تا خنده همیشه بر روی لب ها باشد و زیباترین دقایق زندگی زمانی است که عشق کنارتان لبخند و زده بخندد. ماکان بند که به تازگی فعالیت های خود را افزایش داده اند اینبار با آهنگ پیشم بخند اثر زیبای دیگری را وارد بازار موسیقی کرده اند.

گره کور ماکان بند همانطور که از نامش پیداست سعی دارد موزیکش مفهومی معنادار از رابطه های پیچیده و مشکلات سخت زندگی باشد. موزیک زیبای ماکان بند گره کور را می توان جز موزیک های عاشقانه و احساسی تلقی کرد و از آن به دلیل ریتم نسبتا آرامش می شود در ماشین حین رانندگی استفاده نمود.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ماکان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. گره کور اثری فوق العاده از ماکان بند است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ماکان بند سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار گره کور بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود گره کور ماکان بند جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ماکان بند که مربوط به انتشار گره کور میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک گره کور همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ماکان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ گره کور تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ماکان بند در قطعه گره کور لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: