اهنگ ای عشق مجید اخشابی دانلود MP3 320 + متن کامل

مجید اخشابی – ای عشق

دانلود اهنگ جدید مجید اخشابی به نام ای عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ای عشق مجید اخشابی از رسانه موزیکیشو

Majid Akhshabi Ey Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

مجید اخشابی – ای عشق

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید اخشابی – ای عشق

یکی به زبونِ همه ی گلا اسم تورو داره میزنه صدا بارون! بارون! تمومِ شاخه ها دست به دعا! یه بهار دیگه اومده بیا، بارون اگه دل منه که از غما؛ جدا نمیخواد بشه بخدا!بارون! بارون! ولی با تو میتونه بشه رها… اگه نفس تو برسه به ما؛ بارون ای عشق؛ مثل این بارون با تو تازه میشه دنیا ای عشق، در کنار تو دنیا، تازه میشه دنیا! من تمومِ سالو چشم به رات نشستم منی که جز تو هیچوقت؛ به هیچکی دل نبستم تو مثل قصه ی عشق؛ همیشه موندگاری تو اولین شکوفه تو ایوون بهاری ای عشق، مثل این بارون با تو تازه میشه دنیا ای عشق در کنار تو دنیا، تازه میشه دنیا گذشته ها گذشته… نگو دوباره ای کاش… به جای حسرت این بار؛ به فکر زندگی باش دل شکسته ی من، بگو هنوز جوونی یه کمی دیره اما اگه بخوای میتونی… ای عشق…
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماه رمضان میباشد.

مجید اخشابی خواننده نوازنده سنتور ، آهنگساز و خواننده کشور می باشد. این خواننده دوستداشتنی موزیک عاشقانه و احساسی جدید خود را به تازگی منتشر کرده که بسیار شنیدنی می باشد. اگر بخواهید موزیک هایی را برای ایام عید آماده کنید پس قطعا ای عشق مجید اخشابی یکی از این موارد خواهد بود.

موزیک ای عشق عاشقانه های یک عاشق را بیان می کند. زمانی که عشق وارد قلب کسی می شود و آن فرد برای اولین بار طعم خوب عشق را می چشد به قدری خوشحال خواهد شد که نمی تواند خود را کنترل کند. درواقع این شعر مخاطب اصلی اش عشق است که قصد زیبا جلوه دادن این مورد برای شنونده را دارد.

از این موزیک برای تیتراژ سریال میانبر شبکه پنج استفاده شده است. شبکه پنج و یا همان شبکه استان تهران بعد از گذشت مدت ها اولین سریال ایرانی را به نام میانبر پخش کرده و به بیننده های این شبکه تقدیم کرده است. برای تیتراژ این سریال از اهنگ ای عشق مجید اخشابی استفاده شده است. داستان سریال میانبر که قبل از ماه رمضان منتشر شده است درواقع طنز بوده و سعی دارد به زندگی آپارتمان نشینی اشاره داشته باشد. معمولا داستان های طنز برای بیان مشکلات بصورت خنده دار بوده چرا که تاثیر این عمل بسیار زیاد است.

اهنگساز موزیک مجید اخشابی ای عشق رضا بهشتی، ترانه سرا میترا محمدی گرامی بوده کار تنظیم را احسان احمدی انجام داده و صدابرداری نیز توسط ناصر گلشنی صورت گرفته است. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این آهنگ شاد دوستداشتنی نهایت لذت را برده باشید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک ای عشق مجید اخشابی را نشنیده باشد. مجید اخشابی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید اخشابی برای موزیک فوق العاده ای عشق و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ای عشق مجید اخشابی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه ای عشق در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید اخشابی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ای عشق پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ مجید اخشابی ای عشق خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود مجید اخشابی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک ای عشق تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید اخشابی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ ای عشق فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ای عشق مجید اخشابی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
درسا گفته:

🖕🖕🖕🖕🖕🖕