نوحه رمضان | دانلود نوحه مجید بنی فاطمه آه از دوری آه از فاصله شب 18 رمضان + متن کامل

مجید بنی فاطمه – آه از دوری آه از فاصله

دانلود نوحه مجید بنی فاطمه به نام آه از دوری از آه از فاصله با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آه از دوری از آه از فاصله مجید بنی فاطمه از رسانه موزیکیشو

Majid Bani Fatemeh Ah Az Dori Ah Az Faseleh Download mp3 320 + Lyrics text

مجید بنی فاطمه – آه از دوری آه از فاصله

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید بنی فاطمه – آه از دوری آه از فاصله

داد از دوری آه از فاصله داد از آتیش وای از آبله نفسم بالا نمیاد کسی خوشیمو انگار نمی خواد اگه بیای خرابه چی میشه این گرسنگی من یه طرف این که ما رو می زدن یه طرف بگو بیای خرابه چی میشه جای تازیونه است رو کمرم به کسی نگفتم بابا تو بازار آتیش ریخت روی سرم به کسی نگفتم بابا کلی بی حیا بود دور و برم به کسی نگفتم بابا وای از غربت آه از دردسر آه از پهلو وای از این سفر توی چشمام لخته ی خون خودتو زودتر برسون نبینمت بمیرم چه کنم خاک خرابه شد منزل من به خدا تنگه واست دل من تو رو بغل نگیرم چه کنم طعنه میزدن دخترای شام به کسی نگفتم بابا کلی جای زخمه روی پاهام به کسی نگفتم بابا چند روزی میشه تار شده چشام به کسی نگفتم بابا
توضیحات

معمولا سوزناک ترین مداحی برای مداحان اهل بیت و دوستداران این خانواده معصوم روضه حضرت رقیه می باشد. حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین (ع) بوده که بعد از شهادت آن حضرت بسیار سخت به او گذشت و این کودک سه ساله داستانی بسیار غمگین و دردناک دارد که سرانجام با دیدن سر بریده شده پدرش روحش آسمانی می شود.

سید مجید بنی فاطمه مداح بسیار دوستداشتنی در شب 18 ماه رمضان با نوحه بانو رقیه سعی دارد دل های سوگواران را در عزاداری به کربلا برده تا با جان و دل سینه زنی کنند. سینه زنی بعد از شنیدن مصیبت های بسیاری که در واقعه عاشورا و کریلا اتفاق افتاده است می تواند کمی آرامش را برای انسان بوجود بیاورد.

هم اکنون می توانید مداحی آه از دوری آه از فاصله را با 2 کیفیت عالی  خیلی به همراه متن کامل از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

 

دانلود گلچین نوحه امام علی و ماه رمضان

گلچین مداحی شب قدر 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: