مجید حسینی نیسون سوار | دانلود آهنگ محلی شمالی مجید حسینی نیسون سوار + متن

مجید حسینی – نیسون سوار

دانلود آهنگ قدیمی مجید حسینی به نام نیسون سوار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نیسون سوار مجید حسینی از رسانه موزیکیشو

مجید حسینی – نیسون سوار

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 74

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید حسینی – نیسون سوار

نیسون سوار هیاهوی قربون صندلی پشت ته دست چو قربون ها دادا راننده بیابون هسی سلطان جاده و خیابون هسی جاده هراز نظامی کنی رفت وروش کی دادا حرف زور هرگز نکنی تو فراموش دادا ها دادا راننده بیابون هسی سلطان جاده و خیابون هسی رفق گمه آبی با ناز قربون اگزوز زنبوری آواز قربون ها دادا راننده بیابون هسی سلطان جاده و خیابون هسی چادر صلیب تاج نمای قربون طونل شونی استوب بالای قربون ها دادا راننده بیابون هسی سلطان جاده و خیابون هسی
توضیحات

از آنجایی که مردم هر خطه و ناحیه ای دارای فرهنگ و الگوی رفتاری منحصر به فرد خود هستند این رفتارهای مرسوم در هر کار و حرفه ای که انجام می دهند ردپایی به جا می زارن. موسیقی و آهنگ های هر منطقه نیز گویای این فرهنگ و الگوهای رفتاری است. این بار موزیکیشو مهمان هم وطنان عزیز شمالی است تا برای شما همراهان همیشگی یک گلچین زیبا از آهنگ های شاد و پر شور مازندرانی آماده کند.

خواننده های مازندرانی بسیاری را ممکن است بشناسید که بسیاری از آن ها از زمن های قدیم دارای آهنگ های بسیار خاطره انگیزی هستند. اما این بار می خواهیم به آهنگ های استعدادهای جوان این خطه گوش دهیم و ببینیم که این فرهنگ برای نسل جوان صنعت موسیقی چه رنگ و بویی دارد.

شما را به شنیدن آهنگ *نیسون سوار* با صدای مجید حسینی دعوت می کنیم. آهنگسازی این قطعه زیبا را علی کاوه انجام داده است. تنظیم آن نیز به عهده رضا غلامی بوده است. شما عزیزان می توانید این آهنگ محلی شمالی را با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در ادامه نیز متن این ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: