بی معرفت مجید خراطها | دانلود اهنگ جدید مجید خراطها بی معرفت + متن کامل

مجید خراطها – بی معرفت

دانلود اهنگ جدید مجید خراطها به نام بی معرفت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی معرفت مجید خراطها از رسانه موزیکیشو

Majid Kharatha Bi Marefat Download mp3 320 + Lyrics text

مجید خراطها – بی معرفت

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید خراطها – بی معرفت

عشق تو کورم کرد حرفات مجبورم کرد بزنم به سیم آخر برو حالمو نپرس ساکت هیچ حرفی نزن فقط گوش بکن به من تویی و روزای خوبت منم و این همه قرص آهای بی معرفت رو تو قسم میخوردم آهای بی معرفت ببین من از کی خوردم منی که روز و شب اسم تورو میبردم آهای بی معرفت زدی به قلب سادم آهای بی معرفت همیشه پات وایسادم دیگه دیره نیا نیا زمین افتادم تو خوشی کورت کرد از منم دورت کرد تو که جای من نبودی ببینی چی میکشم تو رو دروایسی نمون نمیخوای وایسی نمون من نمیخوام نفر دورم زندگیت بشم آهای بی معرفت رو تو قسم میخوردم آهای بی معرفت ببین من از کی خوردم منی که روز و شب اسم تورو میبردم آهای بی معرفت زدی به قلب سادم آهای بی معرفت همیشه پات وایسادم دیگه دیره نیا نیا زمین افتادم
توضیحات

زمانی هایی را به یاد می اوریم که دو خواننده همیشه با یکدیگر رقابت داشتند. مجید خراطها و علی عبدالمالکی که در آن زمان اهنگ های عاشقانه و دیس لاو بسیاری را منتشر کردند. اینکار باعث شد تا طرفداران زیادی به دور این هنرمندهای موسیقی جمع شده و بسیاری از مردم به این موزیک علاقه مند شدند.

مجید خراطها بعد از مدت ها صبر و انتظار اهنگ جدید خود به نام بی معرفت را به سبک اهنگ های قدیمی خود منتشر کرده است. این موزیک ریتمیک و احساسی بوده و با صدای بسیار زیبای خود توانسته احساسات را به شنونده منتقل کند. اهنگ بی معرفت مجید خراطها توانست بار دیگر شنونده های موزیک را به دور هم جمع کند.

با شنیدن اهنگ بی معرفت مجید خراطها بازهم به حال و هوای گذشته و قدیمی برمی گردیم. هم اکنون می توانید اهنگ جدید مجید خراطها بی معرفت را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ احساسی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: