دانلود آهنگ اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم مجید رضوی + متن

مجید رضوی – اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Manam Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 625

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم

یه جاده صاف مثل دل تو الان لازممه باتو باشم بده قول ابری شه هوا بارون روی شونت یه آفتاب بزنه رو گل رویه گونت آخه که چقدر باتو پشتم پره راستی نگفتم چه موهات خوش رنگ شده نمیدونی چقدر دوست دارم تورو تو نمیدونی تا اومدی چه خبری شدو یه حال عجیبی باتو میپیچه تو تنم تو واسه منی حرف بزن بام دست بکش رو سرم اونی که واقعی عاشقته منم منم منم منم یه حال عجیبی باتو میپیچه تو تنم تو واسه منی حرف بزن بام دست بکش رو سرم اونی که واقعی عاشقته منم منم منم منم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ بازپخش میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با اهنگ اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مجید رضوی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مجید رضوی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مجید رضوی با انتشار آهنگ جذاب اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مجید رضوی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضویاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از اونی که‌ واقعی عاشقته منم منم منم منم مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Eminm گفته:

اخه چرا انقد اهنگاش خوبن🙂

سلطان غم گفته:

اهنگ کاملش کی پخش میشه

Saghar Abrdiny گفته:

عالییییی

hasasn گفته:

صدات عالیه ولی اقای مسعود جهانی بعضی اهنگا خراب میکنه