دانلود آهنگ اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی | MP3 اصلی

مجید رضوی – اینا

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام اینا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اینا مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Ina Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – اینا

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 3037

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – اینا

گفتم ساز رفتنو کوکش نکن اون موهای نازتو تو کش نکن انقده تو چشم نرو اون چشای خوشگلو از من دورش نکن آدم بدای دورتو که دور نکردی چقد بت گفتم محل نده تو گوش نکردی اینا پشت تو پیش من بد میگفتن حالا فهمیدی چرا من باهاشون هی در میوفتم اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن همه جوره من پشت توئم بیا قایم بشو پشت خودم اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن همه جوره من پشت توئم بیا قایم بشو پشت خودم قربون خنده های نازت نبینم بخوای گریه کنی من دارم نیازت عزیزم میری بیرون من دلشوره میگیرم آخه من کلی چشم بد دورت میبینم اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن همه جوره من پشت توئم بیا قایم بشو پشت خودم اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن همه جوره من پشت توئم بیا قایم بشو پشت خودم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضویاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

مجید رضوی اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مجید رضوی را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از مجید رضوی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مجید رضوی قطعه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن را جزو بهترین کارهای او می دانند. اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای قطعه فوق العاده اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مجید رضوی اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در قطعه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای آهنگ فوق العاده اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مجید رضوی اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضوی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن مجید رضویاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک اینا جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با موزیک اینا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اینا مجید رضوی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، اینا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از اینا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ اینا به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده اینا مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ اینا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه اینا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده اینا دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. اینا مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک اینا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ اینا به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده اینا مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ اینا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک اینا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده اینا دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. اینا مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ اینا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب اینا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده اینا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اینا مجید رضویاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اینا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه اینا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ اینا مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای قطعه فوق العاده اینا و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا اینا مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه اینا در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت اینا پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه مجید رضوی اینا خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک اینا تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ اینا فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن اینا مجید رضوی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده اینا را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که اینا مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و اینا او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر اینا به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه اینا بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت اینا مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از اینا مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مجید رضوی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده اینا به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، اینا مجید رضوی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مجید رضوی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه اینا حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. اینا مجید رضوی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مجید رضوی با انتشار آهنگ جذاب اینا از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مجید رضوی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ اینا رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ اینا جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با قطعه اینا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اینا مجید رضوی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، اینا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از اینا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب اینا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده اینا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اینا مجید رضویاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اینا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه اینا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه اینا جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با ترانه اینا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اینا مجید رضوی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، اینا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از اینا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب اینا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده اینا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اینا مجید رضویاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اینا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه اینا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه اینا جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با آهنگ اینا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اینا مجید رضوی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، اینا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از اینا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه اینا مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یه بنده خدا🗿 گفته:

😐

یسنا yasna گفته:

عالی

ساناز گفته:

اهنگش خیلی خوب بود اصلا باهاش میخونم نمیدونم چرا خوبه🥰🥰🥰

یه کسی هستم که نمیشناسینم گفته:

عالی خیلی خوشم اومد

ناشناس گفته:

این آهنگ نیومده هممونو زخمی کرد🤣

راضیه گفته:

عالیهههههههه😍💕⛓️

Pąŗįýą گفته:

There is nothing better than this. I like this song very much

Dorsa گفته:

اینهمه تو‌کامنتا نوشته شد زود بدید بیرون فلان خوب عزیز من مجبوری اهنکاشو گوش بدی اینهمه همه منتظر بمونی خواننده همه عین خیالش نباشه😏خیلی ریلکس باش زیاد جدی نگیر 🙂

Nilo گفته:

عالی هست همیشه

مبین گفته:

وایییی محشره محشر عاشقشمممم😍🤤

Nazi گفته:

عالیههههه🖤

omid گفته:

مگه بهتر از اینم هست واقعان عالیییییییییییییییییییییییییی

سانی گفته:

مسعود جهانی نمیشه نیششو ببنده تررررر زد تو ویدیو به این قشنگی.عالی عالی

سید منصور سیدی گفته:

عالیییییییییییییییییییییییی... محشره😍

پویا گفته:

دمت گرم خیلی قشنگ بود

khan گفته:

😶😐

محمد گفته:

۵ دی منتشر میشه

علی گفته:

دوستان عزیز بعد از ۶ ماه این اهنگ ۵ دی ماه بصورت کامل در همین سایت قرار میگیره،🤤🤤🤤

Ghasemi گفته:

خیلی قشنگه😐 باورم نمیشه این همه مدت اسکلمون کرده بوده😐 چقد زیااااااااد

Atefeh گفته:

زحمت کشیدین بخدا😐

Atefeh گفته:

۱۴ ثانیه شد ۵۸ ثانیه تبریک😐🤣

سامی گفته:

عامو بده بیرون جان بچت

علی گفته:

شما یه کاری کردی که رو دست نداشت خوبه خوندنه شم مثله درخته ار اره امسال بکارش ۱۵ سال دیگه بشین زیره سایش

ناشناس گفته:

بده بیرون دیگ اه انگار میخوای چیکا کنی ⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩ مردم مردن باو

منتظر گفته:

اقا نمیخوای بدید بیرون اهنگو😡نمودی مارو

Mañana💗💗 گفته:

اومدم برات جررررررررررر😂😂😂

ماندانا گفته:

عامو ایسکا کردین میام براتا بده بیرون دیگه اون اهنگو از حنجره لامثبت مردم از بس همه سایت چک کردم 💔😪

Aida گفته:

یکم بیش از حد طول نکشیده ؟؟ چرا نمیدی بیرون آخه پوفف

حامد لک گفته:

اقای رضوی به قول بعضی از دوستان میخوای امام زمان ظهور کنه اهنگتو بدی بیرون؟ داداش بخون بده بیرو نزدیک ۶ ماهه منتظریم ایسگا گرفتی مارو؟

منتظر گفته:

قربون دهن فاطی🖤

منتظر گفته:

اقا به قرآن خسته شدم اهنگو کی میدید بیرون🤦🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

sanya گفته:

ایسگا کردین مارو می میدین بیرون خا نمیدی بگ نمیدم مردیم ما ک نامصن اذیتت نکنین بدین بیرون دیگ باو😐💔 کشتی مارو خو لامصب

فاطی گفته:

بابا ایسگا گرفتین ها کی میخوای بیرون بدی این لامصب رو؟😐🤨🤔 کشتی مارو

Amir گفته:

چرا نمیاد ۵ ماه گذشته پیرمون کرد😢

mahdiyar گفته:

اقای محترم میخوای امام زمان ظهور کرد اهنگتو بدی بیرون بده بیرون دیگ عه دیونه شدیم.ناموسا اگ نمیدی قشنگ عین.ادم بیا بگو نمیدم بیرون تاماهم همه اهنگاتو ازتوی گوشیمون پاک کنیم. واالا بخدااا اخه چقدر صبر چقدر تحمل بده بیرون دیگ لامصب روانی کردی ب جان حضرت مسیح میام برات ها خودم میبرمت تو استودیو تا اهنگتو تکمیل بکنی بدش بدی بیرون تا این همه ملت رو سرکار نزاری

mahdiyar گفته:

اقای رضوی لطفا این اهنگ بده بیرون دیگ داری روانی میکنی بخدا ادما میام خودم تورو میبرمت تو استودیو تا اهنگ تکمیل بکنی بدی بیرون بعدش❤💔

آرمین گفته:

گذاشتی واسه زمان ظهور امام زمان ۵ ماه منتظرم بدید بیرون دیگه دوست دارید تو خماری بزارید شما هم

مهتاب گفته:

خیلییی علییه کی مخش میییشههههه😭😭😭

Atefeh گفته:

👌Perfect

ناصر گفته:

دادا خدایی بسه دیگه همه رو گذاشتی تو خماری. بیرون دادنی اگه هستی الان وقتشه.

ماندانا گفته:

بده بیرون دیگه😑. میخوای کمکت کنم😂

حسین گفته:

دهنمون رو اسفالت کرده۳ماهه منتظرم خدایی نمیتونه بده چرا لج میکنه

مایا گفته:

لطفا بده بیرون آهنگو من ۵ ماهه منتظرم

Farzane گفته:

لطفاً این آهنگ رو بدید بیرون 🌹

هانیه گفته:

من الان یه ماهه منتظرم پس چرا نمیاد

پیدرت گفته:

اقااا چرا نمیده بیرون

کوروش گفته:

بابا بده بیرون دهنمون سرویس شد

ثنا خانیوم گفته:

ناموصا اسکلمون کردی بده بیرون دیگه این لامصب و😐

سما گفته:

.

kosar گفته:

بده بیرون دیگه لعنتیییی 🥺💔😡😡

Jok گفته:

بابا لعنتی های جذاببببببببب این آهنگ جذاب رووووو بدیددددددد بیرون دیگههههههه😂💔۶ ماهه تو سایت ها دنبال این آهنگم سایتی نیست ک توش نرفته باشم 😂😂 ناموصا بدید بیرون این آهنگ اه

سارا گفته:

بده بیرون دیگه تا کی منتظر بمونیم حتما دیگه همینه😂

ماندانا گفته:

بده بیرون دیگه مردم از فوضولی قشنگیش 😬😬

A_H گفته:

لامصب بده بیرون دیگ 😒

یاسمن گفته:

ای دهنتون سرویس خب بدین بیدون اهنگ رو دیگه مردیم فک کنم دیگه اهنگش بقیه نداره ۶ ماهه 😂

ماهان گفته:

ناموسا خودتونو مسخره کردید یا مارو شیش ماهع قراره یه اهنگ بدین بیرون بدینش بیرون دیگه لا مصبا

سارا گفته:

آقا مجید گفتم بگم که فکر کنم یادت رفته آهنگ رو کامل کنی ی ملت منتظرن که پخش شه خدا وکیلی ایسگامون کردی ⁦☹️⁩

سامان گفته:

میخواستیم کات کنیم که پیام داد ازت حامله ام منتظر میمونم...

خودم گفته:

نمیدی منتظر نمونیم

ساسی گفته:

من می خاستم این اهنگ بفرستم برا عشقم اینقدر ندادینش ک کات کردیم

Mohamad گفته:

فکر کنم اون پشت خیلی جاش راحت نمیاد بیرون😄😄😄

حالا گفته:

خا بیناموص پر کن دیگع ی ملت منتظرن

ماریما گفته:

لامصب بده بیرون خو خسته شدم 🖤🤍

فرید گفته:

داداش الا پشتشی همه جوره والا خوشت اومده همونجا موندیااا بده بیرون اهنگو دیگه

علی گفته:

اگه نمیخای اهنگو بدی بیرون بگو انتظار نکشیم😐😐 اسکل کردی مارووووو؟ ا جام ملت های والیبال من منتظر اینم😐😂

,,,, گفته:

پعع یه آهنگ خوندی صد دفعه باید بهت زیر لفظی یدن تا این آهنگو بدی بیرون بیا عمو جون بیا تا برات معنی روااااانه بازار کردنو آموزش بدم

نمیگم گفته:

ولک ناموصا بدش بیرون دهنمون سرویس کردی هنوز ندادیش بیرون

مهدی گفته:

باو بده بیرون دیگه مارو اسکل خودت کردی ها 🗿🗿🗿

دخی مُرده گفته:

دیگع خاااا بدین بیرون آهنگو لامصب:( 😣

Nasi گفته:

خدای فاز این خواننده چیه یکی بمن میگه ... یکی هم اهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم از مربدی این دوتا روانین ن خواننده والااااا

بی نام گفته:

ریدم تو این اهنگ کع اینقدر طدل کشید بیاد بابا دق کردیم بده بیرون دیگه عوضی

ناشناس گفته:

چرا زود تر نمیدید بیرون باو مردیم انقدر صبر کردیم اوفففف 🥺🥺

RAHA گفته:

اهنگ قشنگی بود سر قبرم بنویسید بدلیل انتظار برای اهنگ دق کرد مرد 🚶🏿‍♀️💔

شکوفه گفته:

فقط یه کلام دمتون گرم اسکلمون کردین

فاطی گفته:

سر جدت بدع بیرون این آهنچو خسته شدیم از بس نگا کردیم

محمود گفته:

ریدم تو این آهنگ دق مرگ شدم

mobina گفته:

کاملش کاملش 🥺 چررراااااااا اخه. نمیاد😭 هوف دق کردم رسما

mobina گفته:

کاملش کاملش 🥺 چررراااااااا اخه. نمیاد😭

휴 윤우 گفته:

الان اومده ....یا نیومده ....توراهه هنوز ....چرل نمیاد ...واقعا چرا مارو انقدر دق مرگ میکنن😭😭😭😭😭😭😭

휴 윤우 گفته:

الان اونده یا نیومده ..مردم باباااااا😭😭😭😭😭😭😭

یگانه گفته:

همین یه تیکه اهنگش واقعا واقعا عالیههههههه عاشقش شدم😍😍😍😍منتظرم زود تر بیاد کاملش

حامد لک گفته:

واقعا کی میاد ۴ ماه بیشتره هنوز نیومده بابا بده بیرون دیگه سریع بقیش رو بخون بده بیرون دیگه 😉

داوودی سیاه گفته:

اهنگ کاملش کی میاد دقیقا فسیل شدم........ 😐

کیمیا گفته:

میشه زودتر اهنگ رو کامل کنی فکر کن روش انقدر بهت امید میدیم تا بتونی بسازی

یعقوب گفته:

اقا چرا نمیاد لطفااااااااا

طاها گفته:

خیخیل۰بسیار عالی بود

آیدا گفته:

واقعا چرا نمیاد بیرون الان از ۳ماه بیشتر شده فک کنم😐😐

نگین سادات گفته:

چراااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نننننننننننننننننمیااااااااادددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

viyona گفته:

هی خدا چرا نمیاد این لعنتی دیوونه شدم

Tina گفته:

چرا نمیدی بیرون

Sara گفته:

خیلی قشنگه اهنگش👍👌 بی صبرانه منتظر پخش اهنگم 😍

یگانه گفته:

عامو **** بده بیرون دیگه اینو

ایلار گفته:

خیلی خوبه واقعا عالیه خیلی دوستش دارم کی کاملش میاد الان دوماه خورده ای شده هنوز نیومده واقعا خسته شدم ازبس اومدم تو سایت

محمد گفته:

اصلا دانلودش نکنین آهنگ این شغال رو

مثلا نیلو گفته:

خیلی خری گوساله حتما باید بیام یه چیزی فرو کنم بهت تا آهنگ بدی بیرون ... ۳ روز بهت وقت میدم . تامام

پرسپولیس گفته:

بابا بدین بیرون دیگه خسته شدم انقدر اومدم نگاه کردم دیگه اگر اهنگش هم بیاد برا من بی معنیه

نگار گفته:

خعلیییی خوبه فقد چرا کاملش نمیاد خستع شدیم بمولا

هلیا گفته:

خیییلی عالییییه ⁦♥️⁩😍😍😍 پس کی کاملش میاد خیلی وقته که منتظرم 🥺 از بس اومدم تو سایت خسته شدم😢

Rahel گفته:

بابا بده بیرون دگ انگار اپولو میخوایی هوا کنی😒

شکوفه گفته:

اَه اَه شعورشو دراوردین دیگه هردفه اومدم دیدم خبری نیس نخواستیم

Atefeh گفته:

اون حس خوبی ک قبلن داشتم نسبت ب این آهنگ الان ندارم،از بس اومدم این سایت دیدم هنوز ۱۴ ثانیه ای هس و کاملش دوماه بیشتره نیومده.

Fatemeh گفته:

خیلی خوشگله فقط زود باشین دیگه نزدیک دو ماهه منتظریم کاملش بیاد😐

ویدا گفته:

من دیگ بیادم نمیخامش. هزار بار اومدم تو سایت اه چ وضعشه.

نیما گفته:

چقد میخوایی طول بدین نکنه تا عید باید صبر کنیم 😒🖕

اصغر گفته:

بابا بده بیرون دیگ چقد لفتش میدی

Roya گفته:

بدید بیرون دیگ شورش دراوردین

آذر گفته:

زود تر پخشش کنید دیگه همه حس و شوق اون اولش پرید دیگه آدم ذوقش میپره دیگه ای بابا چهار ماه شده تیزرو دادین صبر آدم حدی داره والا

سارا گفته:

زود بدین بیرون آهنگو. چقد دیگه صبر کنیمممم. ممنون :)

Asal گفته:

زودتر بدین بیرون مردیم ازبس صبر کردیم

سام گفته:

لاشی بازیا چیه بده بیرون دیگ

armin گفته:

حسش رفت⁦:-(⁩ off

armin گفته:

حسش رفت⁦:-(⁩

خاطره گفته:

خدایی دیگه گندش در اومد چرا نمیفرستسد بیرون موزیک و ؟

نیلو گفته:

باع حس آهنگ پرید بیصاحابو بدید بیرون دیگه من دو ماهه تو کف آهنگم😐

M گفته:

بابا زود باشید دیگه پونصد بار همین چهارده ثانیه رو دانلود کردم☹️

فاطی ۲۰ گفته:

الان اینقدر دیر میکنید مردم حسشون به اهنگ میره

نجمه گفته:

عالیه و بی صبرانه منتظر آهنگین که بیاد

محمد گفته:

حسش پرید دیگه اینقدر دیر دادید یا اصلا هیچی نمیدادید یا زودتر بدید

Z گفته:

باو زود باشین دیگه منتشر کنید 😐

Fgh گفته:

کی میاد بیرون زودتر بیاد بیرون دیگه 😕🥺

حامد لک گفته:

خدایی بدینش بیرون دیگه مریدیم انقدر صبر کردیم

:) گفته:

باو دیگ کی میاد پ ؟!😐

ممممممم گفته:

چرا نمیاد دیگه منتظررررریمممم

محمد گفته:

.دیر پخش شه حسش میره!

هانیه گفته:

هیییییق کی میاد بیرون آهنگش دیگه دغ کردم بمولااا🥲

Ayda گفته:

پس کیییی میادددد ://///💔💔

آیدا گفته:

چرا نمیاددددد بیروننننننن آهنگش مردم من

نیلو فر گفته:

عر زود تر بده

مارال گفته:

بیاددد دیگهههه منتظرمممم عاشق صداتم واهنگ های عالیت اقامجید

مهدیه گفته:

خیلی عالیه کاش زودتر کاملش بیاد هروروز تو گوگل سرچ میکنم کاملش بیاد اما نصفه دوباره پس کی کاملش میاد

مهدیه گفته:

خیلی خوبه اهنگش چقد طول میکشه من هروز میام گوگل سرچ میکنم میبینم بازم نوشته به زودی امیدوارم زودتر اهنگ پخش بشه خیلی منتظریم

علی جون گفته:

بابا زود بده بیرون دیگه انقدر این ۱۴ ثانیه رو گوش دادم مردم

شهریار گفته:

مجید ناموضن زوتر لینکش کن توکف این اهنگت موندیم🤕

شهریار گفته:

مجید جان مادر زوترلینک بده تو کف این اهنگت موندیم

Hossien گفته:

اهنگش سمه کی میادش؟

♡*♡ گفته:

چرا نمیاد؟😔🙁🤒🥺

ماهان گفته:

ناموصا بده بیرون مردم دیگههه

سجاد گفته:

زود تر بده بیرون لعنتییی

رضا گفته:

اخه کی میاد پس دوماه الان منتظرم

fati گفته:

عالی😍😍

Mehi گفته:

چرا نمیاااد پس کی میاد:(

mOhi:)!♡ گفته:

نمیخوای بدی بیرون 😪

... گفته:

پس کی میخاد لینکش بیاد بیرون😕☹️😒

reza گفته:

چرا نمیاد پس!؟

Ali jh گفته:

یلام بابا مجید ناموصن کمی زود تر پخشش کن 😂♥️مُردم بخدا

علیرضا گفته:

بابا بسه دیگه منتظریم خدایی

Shima گفته:

دوستان این آهنگ کی کاملش پخش میشه؟

همایون گفته:

,کی پخش می شه. خسته شدیم بابا. 🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙👑♥️♥️

FTM گفته:

گفتین تیر ماااااه چیشد پسس منتظریم🥴💔

Setayesh گفته:

خیلی زیبا🥺💙

سلی گفته:

منتظر اهنگم🥺🙁

بازیگر اینده تونم گفته:

واااااااااای خیلی دوسش دارم کاش زودتر کاملش پخش شه

نازی گفته:

عالیی🤘🚶

فردین گفته:

جان مادرت بده بیرون اهنگو خداوکیلی دِغ کردیم

علیه علییییی گفته:

بوها پیر شدیم مگ نگفتین تیر ماه😐💔 خیلی خوگشلح🤤

کوروش گفته:

عالی

پروا گفته:

چرا فقط دموش هست .. چرا اهنگ کاملش نیست تو هیچ سایتی ؟! 🚶🏻‍♀️

کیانا گفته:

خیلی خوبه عالیه ایشالله زودتر کاملش بیاد

محمد گفته:

سلام مگه نگفتین تیرماه میدین بیرون چی شد -_-

Zara گفته:

Harika

حسین گفته:

بسیار عالی حنجرش طلاییه اهنگ چشم نظر حرف نداره مجید سوپرستار تکه

رها گفته:

خیلی خیلی عالی بود ولی کاشکی کامل بود

Admin💙 گفته:

دوستان این دمو آهنگ هستش و آهنگ زیبا و دلنشینی هست موزیک کامل و اصلی انشاالله تیرماه از همین سایت دریافت کنید💙

Farzaneh گفته:

خیلی خوبه کاش زودتر کاملش پخش بشه ❤❤

احـــــــمد گفته:

دمشگرم اونقد اهنگ خوشکلم بیا چیدم شمعارو دپست دارم عاشق صداشم ب مولا

ساتیار گفته:

همه آهنگ هاش عالی

♡ گفته:

کی میده بیرون😐؟

. گفته:

عالی ❤

.. گفته:

زودتر پلیز😒😴

Raheb گفته:

Çok gozal

نیلو گفته:

عالی خیلی خوب من که تا حالا هزار بار گوش کردم ممنون از خواننده مجید رضوی

Pana tatalitiy گفته:

یکم زودتر 😐🚶🏻‍♀️