دانلود اهنگ مجید رضوی اینا ریمیکس + متن کامل

مجید رضوی – اینا ریمیکس

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام اینا ریمیکس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اینا ریمیکس مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Ina (remix Dj Hossein Vafa) Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – اینا ریمیکس

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 775

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – اینا ریمیکس

اینا تو رو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن همه جوره من پشت توام بیا قایم بشو پشت خودم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریمیکس میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریمیکس میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریمیکس میباشد.

مجید رضوی ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مجید رضوی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از مجید رضوی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مجید رضوی قطعه ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن را جزو بهترین کارهای او می دانند. ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن مجید رضوی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن مجید رضوی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن مجید رضوی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن مجید رضویاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ ریمیکس اینا تورو اذیت میکنن حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب اینا تورو اذیت میکنن ریمیکس حسین وفا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده اینا تورو اذیت میکنن ریمیکس حسین وفا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اینا تورو اذیت میکنن ریمیکس حسین وفا مجید رضویاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در اینا تورو اذیت میکنن ریمیکس حسین وفا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک اینا تورو اذیت میکنن ریمیکس حسین وفا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. اینا ریمیکس اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار اینا ریمیکس بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود اینا ریمیکس مجید رضوی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار اینا ریمیکس میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک اینا ریمیکس همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه اینا ریمیکس تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در آهنگ اینا ریمیکس لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ASAL گفته:

عالی بودددددددددد😍😍😍

محمد گفته:

ععععععععاااااالللللیییییییههههه

علیرضا گفته:

عالیییییییییییییییییییییییییی 😘❤

Habib گفته:

خیلی عالیه

ᵃᶤѕᵃᶰ گفته:

همیشع گوش میدم اینو خیلیع خوبع 💜🌏

هانیه گفته:

تروخدا بیاریم دارم میمیرم😭زودتر

اتنا گفته:

چرا اهنگس نمیاد من دارم دیوونه مبشم

Nesa گفته:

عالیع 👌

ارش گفته:

خیلی عالیه

ارش گفته:

عالیه

Amir گفته:

چرا نمیاد پس ۳ ماه منتظرم 😐🖤🤔

ملینا گفته:

چرا آهنگش زودتر نمیاد 🥺 آهنگ خیلی خوبیه

پریا ❤ریاحی گفته:

سلام این اهنگ عالیه ای کاش زود تر بدید بیرون این ترک خوشگلو

ستا گفته:

عاشقشم گوش میدم گریه میکنم فققق