من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی + متن کامل + دانلود 320

مجید رضوی – من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Panje Sobh Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 173

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید

من تو یه اتاق تاریک و باز بارون بارید اتاق بغلیه تویی به هر دلیل در میزنم میگی کاری دارید من عاشقت شدم و تو منو نمیشناسی من حتی حسودی میکنم به اون در و دیوار دارم روانی میشم شدم یه آدم بیمار هی پشت هم خودمو میبازم توی خیالمم هر شب دارم موهاتو میبافم یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل کارم به کجا رسیده که دیگه نمیخوام هیشکی منو ببینه اینا همه از دوری و درد توئه ولی تو خوابی من بیدار الانم پنج صبحه یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ بازپخش میباشد.
شاید کمتر کسی باشد ترانه من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای قطعه فوق العاده من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مجید رضوی من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای ترانه فوق العاده من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه مجید رضوی من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن من توی یه اتاق تاریک و باز بارون بارید مجید رضوی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: